پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۴:۰۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 12 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۱    
عضو انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان گفت: خواسته اصلی قطعه سازان، افزایش متوسط 50 تا 70 درصدی قیمت قطعات تولیدی و پرداخت دستکم 40 درصد مطالبات از سوی خودروسازان برای ادامه حیات این صنعت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۳    
کشورهای اتحادیه اروپا برای مبارزه با پولشویی با 500 یورویی که بزرگترین اسکناس پولی مشترک اروپا محسوب می شود، خداحافظی می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به شرایط کشور به واسطه تحریم ها گفت: بخش خصوصی بیش از دیگر حوزه ها در برابر تحریم ها توانمند و مقاوم می باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۸    
مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: این بانک از محل فاینانس داخلی 7هزار و 500میلیارد ریال برای راه آهن اردبیل اختصاص داده که از این مبلغ یک هزار و 800 میلیارد ریال تا کنون پرداخت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۸    
شاخص بورس امروز (چهارشنبه) با افت 941 پله ای نسبت به دیروز، در جایگاه 160 هزار و 898 واحدی قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۵    
صدور پروانه ساخت 60 هزار واحد مسکونی هدف طرح بازآفرینی شهری، در انتظار دریافت تسهیلات بانکی است که برای تزریق منابع مالی مورد نیاز از طریق سازمان برنامه و بودجه و صندوق توسعه ملی در حال رایزنی هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه در تجمعاتی که انجام می شود، می گویند که بنده از سازمان خصوصی سازی استعفا بدهم، تاکید کرد: استعفای کتبی داده ام.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: توسعه خوشه طلا و جواهر مشهد، ارزآوری خوبی را برای کشور فراهم خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۷    
استاندارخوزستان در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: از فعالیت های شبکه توسعه اجتماعی رسالت در استان خوزستان حمایت می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۷    
حسین زاده با اشاره به فعالیت بانکداری اجتماعی و گروه های مختلف در این مدل گفت: بانک قرض الحسنه رسالت آمادگی ارائه خدمات قرض الحسنه ای و غیرحضوری به این وزارتخانه را دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۴    
در راستای ارتقا و بهینه سازی عملکرد شعب، شعبه بافق یزد با کد 2714 به محل جدید به نشانی: بافق – بلوار وحشی بافقی منتقل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۸    
با حضور ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مختار محمدی به عنوان سرپرست جدید رییس اداره کل حسابداری و بودجه بانک معارفه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۳    
ظاهرا ماجرای وارد نشدن محمدرضا شفیعی کدکنی به دانشگاه تهران در روز سه شنبه (11 دی ماه)، همراه نداشتن کارت پرسنلی نبوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۰    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی در تسریع بازگشت ارز حاصل از صادرات کمک کرده است اما براساس رفتاری که صادرکنندگان داشتند، می توانستند بهتر عمل کنند و به اقتصاد کشور کمک کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۷    
بررسی نرخ بیکاری افراد 10 ساله و بیش تر نشان می دهد که 11،7 درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۹    
علی اکبر اکرامی با ابلاغ رئیس کل بیمه مرکزی برای مدت باقی مانده از دوره 2 ساله اعضای هیات مدیره بیمه امید، مدیرعامل این شرکت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۶    
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: با توجه به اینکه پاییز امسال با بارش هفت برابری نسبت به پارسال روبرو بودیم اما به دلیل کافی نبودن بارش برف، ذخایر سدها حدود 70 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۳    
همزمان با رسانه ای شدن اظهارات معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور حول احتمال فیلتر شدن اینستاگرام و کوتاهی دولت در این زمینه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۳    
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: امروز قیمت سکه با کاهش 10 تا 20 هزار تومان همراه بوده و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با 10هزار تومان کاهش به قیمت 3میلیون و 640هزار تومان داد وستد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۷    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد تقویت حجم معاملات به لطف بازارگردان ها بود که استراتژی کوتاه مدت نگری باعث شد تا در اغلب نمادهای معاملاتی اصلاح قیمت سهام و نقد کردن دارایی ها در دستورکار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۴    
اختلاف دو نهاد آماری رسمی در ارائه نرخ تورم در ماه های گذشته مقوله ای است که باعث ایجاد بحث های زیادی پیرامون این مساله شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: خوردوسازان ملزم هستند براساس شرایط قرارداد با مردم، محصولات خود را عرضه کرده و تعهدات خود را عملی کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان توضیحاتی به برخی حواشی ایجاد شده درباره ی تخصیص بودجه به وزارت بهداشت پاسخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدهکاران بزرگ بانکی می توانند به نبض تپنده اقتصاد کشورتبدیل شوند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۵    
نخستین نسخه نسل تازه ایران چک 500 هزار ریالی در حالی رونمایی شد که به گفته رییس کل بانک مرکزی، از این پس بتدریج همه اسکناس های بانک مرکزی بر مبنای مشخصه های امنیتی جدید تولید می شود .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۵    
بازارهای بورس آمریکا متاثر از سیاست های دولت دونالد ترامپ و برخی عوامل بین المللی با از دست دادن میلیاردها دلار سرمایه در سال 2018، بدترین سال را در یک دهه گذشته تجربه کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۶    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت با ساخت بیش از یک هزار و 700 قلم از قطعات و لوازم فنی مورد نیاز به خودکفایی 80 درصدی در ساخت و تعمیر قطعات مورد نیاز صنعت نفت دست یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۶    
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی با هدف حمایت از تولید داخل، معرفی محصولات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۳    
شانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با حضور دهها شرکت فعال در این عرصه، امروز (چهارشنبه) در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی گشایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۳    
میزان مصرف گاز با کاهش دمای هوا در نقاط مختلف کشور افزایش یافته به گونه ای که میزان مصرف از مرز روزانه 700 میلیون مترمکعب گاز در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی گذشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۰    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: برای توسعه اشتغال روستایی در مراحل اولیه پرداخت تسهیلات کم بهره 60 هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۹    
موثرترین دلیل رشد جهشی قیمت مسکن از دید برخی صاحبنظران این حوزه افزایش ناگهانی نرخ ارز بوده است. از این منظر اگر کاهش قیمت ارز مستمر و بدون نوسان باشد، تلاطمات بازار مسکن هم فروکش خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۹    
بانک مرکزی در بخشنامه ای دستورالعمل نحوه پذیرش اوراق اسناد مالی اسلامی به عنوان ضمانت اعطای تسهیلات به پیمانکاران مجری طرح های عمرانی را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۶    
تنش های جهانی ایجاد شده توسط تحریم های اقتصادی و درگیری های تجاری که واشنگتن به راه انداخته، کشورهای هدف را مجبور کرده به دنبال سیستم های پرداخت دیگری غیر از دلار باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۳    
بعد از کش وقوس های فراوان برای حذف صفر از پول ملی ظاهراً بانک مرکزی به این نتیجه رسیده است که در جهت حذف 4 صفر گام هایی را بردارد و این تصمیمش را در طراحی 50هزارتومانی جدید تا حدودی عملیاتی کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۴    
سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی (فتا) گفت: امسال هزار و 500 وب سایت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۴    
هفته آینده با پیگیریهای انجام شده در گمرک و وزارت صنعت و تصویب پیشنهاد جامع ارائه شده به شورای عالی هماهنگی سه قوه، فرایند ترخیص بیش از 13 هزار خودرو دپو شده در گمرکات آغاز خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۴    
به گزارش فارس، سازمان برنامه و بودجه گزارش داد بدهی دولت و شرکت های دولتی در پایان سال 96 به 546 هزار و 807 میلیارد تومان رسیده است. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۱    
قیمت سکه و طلا در بازار امروز با کاهش جزئی مواجه شد و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۱    
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: انعکاس تجربیات موفق آموزش وپرورش در محیط بین الملل تصویر مثبت کشور را ارتقاء می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۸    
کل بودجه سال آینده حدود 1700 هزار میلیارد تومان است که از این رقم بودجه شرکت های دولتی و بانک ها و موسساتی که وابسته به دولت هستند به جز وزارت خانه ها حدود 1270 هزار میلیارد تومان است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۸    
با وجود هشدار بانک مرکزی، برخی بانک ها هنوز راه هایی برای پرداخت سود سپرده بیش از 20 درصد پیش روی مشتریان می گذارند که احتمال به خطر انداختن سرمایه مشتریان را به همراه خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه در روز سه شنبه مورخ 11 دی ماه 1397 و با حضور 47.7 درصد صاحبان سهام برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۹    
بانک ملی ایران این فرصت را فراهم کرده تا خیرین با استفاده از بله، بام و اوراق تسهیلات مسکن در اجر معنوی کمک به نیازمندان بهره مند شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۹    
مدرسه سه کلاسه شهدای بانک ملی ایران در روستای بیوک خانلو پارس آباد مغان در استان اردبیل با مشارکت بانک ملی ایران به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۶    
کشاورزان نمونه مشاوان بانک کشاورزی برای پیشبرد برنامه ها و دستیابی به اهداف این بانک و بخش کشاورزی هستند و خانواده 16هزار نفری این بانک با استفاده از فن آوری های جدید و سامانه های ایجاد شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۴    
بازگشایی نماد بانک های نظامی در بورس، مشروط به تعیین تکلیف ادغام آنها شده و تا آن زمان، راهکاری برای خروج داوطلبانه سهامداران از این نمادها در حال آماده سازی است که تا پایان امسال اجرایی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۴    
معاون اسبق وزارت نفت گفت: رقیبان نفتی و منطقه ای ایران از اجرا نشدن قراردادهای نفتی و خروج شرکت های خارجی از کشورمان خوشحال هستند زیرا این وضعیت می تواند از شتاب توسعه پروژه ها بکاهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۴    
رئیس ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران از افزایش واحدهای مسکونی افتتاح شده و در حال ساخت این بانک در مناطق زلزله زده کرمانشاه از 110 به 200 واحد خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۸    
با نزدیکی هر چه بیشتر نرخ ارز در سامانه نیما با بازار آزاد، صف متقاضیان دریافت ارز از دولت در قالب این سامانه کاهش یافته و اکنون، قیمت بازار آزاد با دولتی نزدیک شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۹    
نرخ جهانی تلفات هواپیماهای جت مسافربری در 2018 افزایش یافت و در این سال 500 نفر کشته شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۶    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: دولت با بی مبالاتی باعث افزایش رشد نقدینگی شده است. برای اینکه افزایش نقدینگی تبدیل به افزایش قیمت نشود خطای دوم را انجام می دهد و نرخ کالاها و خدمات را سرکوب می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۸    
نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به کاهش 67 درصدی معاملات طی آذرماه امسال در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته گفت: در نیمه زمستان امسال واحدهای بزرگ، لوکس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۶    
رئیس پلیس تهران گفت : سلطان کاغذ با پرونده 1700 میلیارد تومانی به همراه 16 نفر دیگر بازداشت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۸    
طی معاملات روز سه شنبه اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) با ثبت افت 8/ 1 درصدی به قیمت 54 هزار و 904 تومان معامله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۸    
هر دلار آمریکا 200 تومان کاهش یافت و به قیمت 10 هزار و 700 تومان معامله شد. روز سه شنبه، دلار معاملات خود را در سطح قیمتی پایین تری از روز ماقبل شروع کرد، موضوعی که مطابق انتظار معامله گران ارزی نبود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
دنیای اقتصاد : با فرارسیدن سال نو میلادی، روند بازارهای جهانی در سال 2019 برای سرمایه گذاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۹    
بانکداری ایرانی - براساس گزارش شاپرک ، شاخص حس در دسترسپذیری شبکه پرداخت الکترونیک کارتی در آبان ماه نسبت به مهرماه بهبود یافته ولی تراکنش های موفق درشبکه پرداخت کارتی با کاهش روبر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶    
بانکداری ایرانی - بیمه دی در سال های اخیر تمرکز اصلی خود را بر بیمه درمان گذاشته و به همین دلیل توانسته بیش از 93 درصد از حق بیمه تولیدی خود را به بیمه درمان اختصاص دهد که نشان از توجه مشتریان این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶    
یک مدرس دانشگاه در رشته مدیریت مالی دولتی و پژوهشگر اقتصادی می گوید: طلا یک دام طلایی محسوب می شود .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۳    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی واگذاری پروژه های نیمه تمام در بودجه سال آینده را موجب کاهش هزینه های دولت دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۰    
دبیر کانون انبوه سازان با بیان این که سنگینی مالیات بر گرده بخش تولید مسکن به زودی باعث فرار فعالان این عرصه می شود، گفت: در قانون مالیات های مستقیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۷    
اینروزها دغدغه جدیدی در بین مردم منطقه آزاد ماکو گسترش یافته است که آن چیزی نیست به جز بلاتکلیفی الحاق یا عدم الحاق خوی به منطقه آزاد ماکو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: پیگیر اخذ مطالبات فروش برق از کشور عراق هستیم و برای وصول این مطالبات نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۴    
مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: تاکنون شرکت توزیع برق البرز بیش از اعتبار تعیین شده از سهم خود برای پروژه مسکن مهر البرز هزینه کرده است و با توجه به محدودیت های اعتباری بیش از این در توانش نیست.