پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۸:۱۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 22 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۵    
مدرسه شهدای بانک مسکن حسین آباد شهرستان هامون در استان هرمزگان با حضور محمود لاری، مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک مسکن افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۵    
بانک کارآفرین با کسب رتبه برتر در میان بانک های کشور، تندیس نقره ای نخستین دوره جایزه ملی حسابرسی داخلی را در چهارمین کنگره سالانه انجمن حسابرسان داخلی ایران دریافت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۳    
صادرات 9 ماه سال 97 درمقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 درصد و صادرات محصولات صنعتی ومعدنی حدود 16درصد افزایش داشته است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی، از شروع و شتاب گرفتن تامین ارز به کشور خبر داد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۰    
بهرام رادان یکی از بازیگران شاخص سینمای ایران در جریان سفرش به اهواز با حضور در یکی از بوستان های شهری اهواز و دیدن گاومیش ها در آن مکان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۹    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: زمان خلق ثروت از طریق استفاده و از بین بردن منابع زیر زمینی به سر آمده و اکنون سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی خلاق و نوآور جهت خلق ثروت مورد توجه قرار گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۳    
عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی معتقداست: چابهار موقعیت ویژه استراتژیک و تجاری دارد، فرآیندی تک بعدی در منطقه نبوده بلکه پروژه ای بین المللی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۰    
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در 9 ماه گذشته 6 میلیون گردشگر خارجی وارد کشور شده اند و این عدد در شرایط تحریم به دست آمده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۷    
درپی جریان سازی رسانه ها برای شفاف شدن بودجه 1270 هزار میلیارد تومانی شرکتهای دولتی که تاکنون دولت زیربار آن نرفته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۴    
اید از طرق مختلفِ فرهنگی بازار سرمایه را به عامه مردم بشناسانیم. همچنین باید از پتانسیل بازار سرمایه در تامین مالی تئاتر و سینما بهره برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۳۲    
مدیران بانک رفاه 23 و 24 دی ماه سالجاری پاسخگوی سؤالات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهند بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۹    
بیمه نامه شخص ثالث و بدنه و بیمه عمر طلاب مرکز خدمات حوزه علمیه با تسهیلات قرض الحسنه صادر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۶    
شاخص بورس امروز (شنبه) نوسان اندکی را تجربه کرد و با 100 واحد رشد نسبت به روز چهارشنبه در جایگاه 164 هزار و 929 واحدی قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۶    
بانک کشاورزی اعلام کرد: مجموع تسهیلات پرداختی این بانک در 9 ماه افزون بر 291 هزار میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه پارسال 47هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۳    
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم بانکی کشور 130 هزار میلیارد تومان معوقه دارد که تقریبا مشکوک الوصول یا غیرقابل وصول هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۳    
معاون اقتصاد و محاسبات ملی مرکز آمار ایران گفت: بانک مرکزی در کمتر از سه درصد کشورهای دنیا همچون هندوراس، پاراگوئه، موناکو، الیتره و لیبی آن هم به دلیل اینکه این کشورها مراکز آماری ندارند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۰    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در مدل بانکداری اجتماعی خدمات قرض الحسنه ای ارزان تر ارائه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۰    
شرکت پرداخت الکترونیک سامان با رشد چشمگیر در هر سه ابزار اصلی پذیرش (کارت خوان، درگاه اینترنتی و ابزار موبایلی) بیشترین رشد در تراکنش های موبایلی و اینترنتی را از آن خود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۴    
براساس دستور بانک مرکزی، نحوه محاسبه سود سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی در بانک ملت از ابتدای بهمن ماه سال جاری تغییر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۱    
تهران- ایرنا- مجموع تولید مجتمع های پتروشیمی از ابتدای امسال تا پایان آذر به 40 میلیون و 500 هزار تن و ارزش صادرات به بیش از هشت میلیارد و 946 میلیون دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۵    
دادستان تهران یکی از انواع پرونده هایی که اخیراً در دادسرای تهران مفتوح شده را پیش فروش خودرو از سوی شرکت های خصوصی عنوان کرد و از مفتوح شدن بیست پرونده قضایی در این رابطه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۵    
تا پایان آبان ماه امسال میزان سرمایه گذاری، اشتغال و همچنین صدور پروانه و جواز تاسیس نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است که در میان این موارد بیشترین افزایش صدور مجوز و گواهی به بخش تجارت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۵    
درحالی که قیمت ها در بازار سکه و طلا تاحدودی تثبیت شده است، بانک ها نیز برای امروز دلار را عمدتا تا مرز 11 هزار تومان برای خرید قیمت گذاری کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۳    
بیمه سامان یکی دیگر از پروژه های تحول آفرین خود را با عنوان سامانه مدیریت دانش رونمایی کرده که با پیاده سازی کامل آن علاوه بر روان کردن فرایند پاسخگویی به سوالات نمایندگان فروش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۷    
بانک مرکزی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه موظف شد با بهره گیری از تمامی ابزارهای نظارتی، حقوق سپرده گذاران در موسسات اعتباری را تضمین کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۸    
وزیر انرژی امارات امروز (شنبه) تاکید کرد که با توجه به توافق اوپک و کشورهای غیرعضو صادرکننده نفت برای کاهش تولید، پیش بینی می شود قیمت نفت در سال 2019 میلادی 70 دلار باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۵    
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین الملل با تشریح جزییات تاسیس بورس بین الملل در مناطق آزاد، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مراحل به اجرا رسیدن این طرح تاکنون طی شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۵    
مجری طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی ضمن اعلام اینکه سامانه جامع گیاهان دارویی به منظور توسعه تولید و صادرات این گیاهان بزودی راه اندازی می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۴    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با همکاری ارکان نظام و به ویژه حمایت روسای محترم قوای سه گانه توانسته است ثبات نسبی را در بازار ارز ایجاد کرده و ثبات بازار پول را تداوم بخشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۸    
شورای پول و اعتبار در هفته گذشته مقررات حاکم بر بازار متشکل ارزی را تصویب کرد و یک کارشناس بانکی شرایط معاملات در این بازار و شکل اداره آن در دنیا را تشریح کرد و گفت که شکل گیری این بازار به ثبات نرخ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۸    
شرکت سایپا با اعمال افزایش 30 درصدی بر قیمت بیش تر خودروهای خود، قیمت های جدید را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۶    
صنعت پرداخت اکنون با آمدن شاپرک به نحوی مستقل از صنعت بانکی شده اما از لحاظ درآمدی کاملاً به نظام بانکی وابسته بوده و منبع درآمد شرکت های پرداخت به جای کسب و کارها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۷    
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا از شعب این شرکت در اصفهان بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۴    
شرکت بیمه ملت در جشنواره فرشتگان مهربانی که به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار می شود؛ از تاریخ 20 دی ماه لغایت 30 دی ماه (به مدت 10 روز) ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۱    
کارشناس ایتالیایی با بیان اینکه تحریم های آمریکا علیه ایران کاملاً احمقانه بوده و با این تحریم ها مخالفم، گفت: به رغم تحریم ها چند بانک اروپایی مخفیانه با ایران همکاری می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۸    
بر این اساس، قیمت خرید دلار در بانک ها از حدود 10 هزار و 800 تا 11 هزار تومان متغیر است. یورو نیز تا حدود 12 هزار و 500 تومان خریداری می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۸    
به وجود آمدن تورم در ماه های گذشته باعث شد همه توجه ها به سمت افزایش قیمت ها جلب شود، در حالی که یک استاد در این باره معتقد است که اقتصاد کشور با پدیده دیگری هم روبرو است که آن رکود تورمی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۸    
معامله گران بورس تهران با نگاه به وضعیت بازارهای جهانی امروز شاهد عرضه سهام از سوی اغلب حقیقی ها با توجه به در پیش بودن موعد تسویه معاملات اعتباری و همچنین لزوم اصلاح قیمت ها بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۵    
به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر و تسهیل در دسترسی به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، شعبه شهرک حفاری اهواز جانمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۵    
در ماه گذشته هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن حدود 53 هزار تومان داد و ستد می شد اما با اینکه در هفته گذشته قیمت هر تسه تا 61 هزار تومان هم بالا رفت، امروز قیمت اکثر این اوراق حدود 56 هزار تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۲    
شرکت پرداخت نوین با هدف ارتقاء کیفیت سرویس دهی و افزایش رضایت مشتریان، نخستین دوره جشنواره پذیرندگان خود با عنوان "لیگ نوین" را با همکاری بانک اقتصادنوین برگزار می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۶    
مام سپرده های زیر100میلیون تومان مردم بیمه بوده و در صورت بروز مشکل، ذخیره قانونی بانک ها نزد بانک مرکزی جوابگو است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۳    
با توجه به نقش مهم بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای در تأمین مالی بخش صنعت و معدن کشور در مجلس به دنبال راهکارهایی برای افزایش سرمایه این بانک هستیم که در کوتاه مدت قابل اجرا و دستیابی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۳    
مانده تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به شرکت های دانش بنیان تا پایان آبان ماه سال جاری به 13 هزار و 370 میلیارد ریال رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۶    
کانال تبلیغ ارزان و تشدید شناسایی و برخورد با ارسال کنندگان، از جمله تصمیم های گرفته شده برای حذف پیامک های مزاحم تبلیغاتی بود که از سوی وزیر ارتباطات اعلام شد و در عین حال برخورد با دفاتر خدماتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۶    
رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است در صورتیکه برخی تغییرهای مورد نیاز در بسته ها و دستورالعمل های ارزی بانک مرکزی اتفاق نیفتد، شرایط برای صادرکنندگان بزرگ دشوار خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۳    
بانکداری ایرانی - با 500 میلیارد تومان چند فیلتر دوده می توان خرید؟ نصب فیلتر دوده روی 10 هزار اتوبوس تا چند درصد باعث کاهش آلودگی هوا می شود؟ با 500 میلیارد تومان چه تعداد اتوبوس نو می توان تهیه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۲    
بانکداری ایرانی -سال هاست به دانشجوها قول توزیع "رفاه کارت دانشجویی" را می دهند ولی هنوز هیچ دانشجوی از آن بهره ای نبرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۵    
پدیده های اجتماعی رفتارهایی دارند که با شهود عادی قابل فهم و پیش بینی نیستند، زیرا فهم متعارف ما درک خطی و مکانیکی از پدیده ها دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به یک توییت صادق زیباکلام واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۶    
بانکداری ایرانی - طبق آخرین آمار درباره سرعت اینترنت در سال 2018، بیست کشور کندترین سرعت اینترنت را داشته اند که یمن در رتبه آخر این جدول یعنی در رده 200 جهان قرار گرفته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۱    
بانکداری دیجیتال صنعتی بی حد و مرز است عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به اینکه آینده شعب در بانکداری دیجیتال است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۱۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری و تلفن همراه اعلام کرد که حدود 600 هزار دستگاه تلفن همراه وارد شده با ارز دولتی به زودی از توقیف آزاد شده و وارد بازار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۹    
اگرچه بانکها طی ماههای گذشته برای جذب سپرده ها، رقابتی تنگاتنگ را با همتایان خود در نرخ سود بالای مصوبه شورای پول و اعتبار انجام می دادند؛اما بانک مرکزی می گوید بساط سودهای بالا جمع شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۴۲    
بانکداری ایرانی - اقتصاد ایران یک اقتصاد بانک محور است بدین معنی که تامین مالی بخش های مختلف اقتصادی به خصوص تولید به عهده نظام بانکی است و این موضوع اهمیت نظام بانکی را چندین برابر می کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۲۷    
دنیای اقتصاد : بورس تهران در هفته گذشته هفته ای کاملا سبز را پشت سر گذاشت. به دنبال رشد قیمتی سهام، شاخص کل رشد بیش از 4/ 2 درصدی را تجربه کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۲۱    
در طول هفته گذشته بازارساز تلاشی برای تنزل دلار به زیر مرز 10 هزار تومانی نکرد؛ اما با تغییر مداوم نرخ ارز خود در صرافی های عامل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۲۱    
اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) طی معاملات هفته گذشته حدود 9/ 0 درصد رشد کرد و به قیمت 56 هزار و 665 تومان رسید. نبود محرک بیرونی باعث شد تا طی هفته قبل بهای تسه ها با دامنه محدود نوسان کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
بانکداری ایرانی - حق بیمه قبولی سال مالی 1397 بیمه اتکایی امین نسبت به سال مالی 1396 با رشد 23 درصدی همراه بوده که به رغم در نظر گرفتن محاسبه ذخایر خسارت معوق در جهت بهره مندی شرکت از پشتوانه ذخایر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۹    
محمد طالبی گفت: بسیاری از مشکلات موجود در دنیای مالی فعلی مانند جعل و کلاهبرداری با سیستم Encrypt (رمزنگاری) پیشرفته ای که در بلاک چین وجود دارد، کلا متحول خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۶    
آیا در شرایط متزلزل شدن بنیان های مالی، سیاست گذار می تواند به نحوی در نظام مالی دخالت کند که هم زیان سپرده گذاران جبران شود و هم اقتصاد از تبعات این مداخله زیان چندانی نبیند؟ تجربه مداخله حاکمیت در ...