شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۰۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 6 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز زلزله کرمانشاه، با اهدای تندیس ویژه از حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین تقدیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسم پایانی رویداد استارت آپی فین تک فارم این بانک گفت: استارت آپ ها با فروش محصول به عنوان راهکار اصلی کسب و کارهای کوچک موفق خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۵    
خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، به صورت سرزده از شعبه های سعادت آباد ، قلهک،کلاهدوز،اقدسیه و جهان کودک در تهران بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
بانک های هندی به دلیل اعتراض بیش از یک میلیون بانکدار در این کشور بسته شدند و فعالیت های بانکی متوقف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۶    
استاندار خوزستان با اشاره به افزایش بودجه استانی و ملی این استان از محل اعتبارات عمرانی و جاری گفت: هدفگذاری های بودجه سال آینده استان اشتغال محور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۴    
بانک اقتصادنوین با هدف افزایش قدرت خرید و حفظ سرمایه و پس انداز مشتریان و کمک به رونق و شکوفایی چرخه اقتصادی کشور، طرح کوشان را معرفی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۵۴    
جمعی از کارگران کارخانجات نساجی کرپ ناز کرمانشاه با در دست گرفتن پیام های تشکر آمیز از دکتر بیگدلی مدیر عامل بانک ملت و استاندار کرمانشاه قدردانی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۸    
سرپرست دفتر توسعه اشتغال وزارت تعاون از ابلاغ 1400 میلیارد تومان منابع اشتغال پایدار روستایی به صندوق توسعه ملی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۷    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از کاهش مجدد طلا در بازار های داخلی با کاهش قیمت هر انس طلا در بازار های بین المللی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۷    
حجم نقدینگی از 5 هزارو 63 هزارمیلیارد ریال درسال 92 به 16 هزار و 720 هزار میلیارد ریال در شهریور 97 رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۴    
آمار بانک مرکزی از افزایش حدود 92 درصدی قیمت مسکن در 12 ماه منتهی به آذر امسال حکایت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۴    
دلار که در چند روز اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرد امروز در بازار آزاد 10 هزار و هفتصد تومان به فروش رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۴    
وزیر کشاورزی: ساماندهی زنجیره تولید تا مصرف با شیوه های الکترونیکی و کاهش هزینه امکانپذیر خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۵    
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: استارت آپ های بخش کشاورزی، می توانند جاماندگی این حوزه را از فرایند پیشرفت و توسعه جبران کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۲    
2 منبع آگاه به بلومبرگ گفتند، تیم تجاری آمریکا در هفته دوم ژانویه به چین سفر خواهد کرد تا مذاکراتی را با مقامات چینی برگزار کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل شرکت بیمه ایران گفت: برای جلوگیری از پرداخت های تقلبی، ظرف دو سال گذشته گلوگاه های ضربه پذیر در بیمه ایران شناسایی و فرآیندهای منجر به فساد اصلاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۹    
در پی وقوع زلزله دلخراش در استان کرمانشاه در سال 1396، بانک آینده، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، ساخت تعداد 25 خانه بهداشت را در این مناطق در دستور کار خود قرار داد که پس از گذشت حدود یک سال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۰    
استاندار کرمانشاه با اشاره به بارسنگین هزینه زلزله کرمانشاه برای دولت، گفت: بیش از 10 هزار میلیارد تومان در قالب های مختلف تسهیلات، کمک بلاعوض، امهال تسهیلات و ... در این مناطق هزینه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۲    
هدف نخست لایحه بودجه 98 به گفته رئیس جمهوری بهبود زندگی مردم است که از نگاه اصغر پورمتین کارشناس اقتصادی، تحقق این امر منطقی سازی بودجه برخی سازمان های خاص را می طلبد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که وظیفه دولت ساخت مسکن نیست از ساخت 900 هزار واحد مسکونی تا پایان سال 99 خبر داد و گفت: قراردادهای تکمیل زیرساخت های مسکن مهر با قرارگاه خاتم الانبیاء امضا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۶    
این روزها که دوباره تقاضا برای خرید دلار افزایش پیدا کرده، برخی از صرافی ها دست به کارهای عجیبی زده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای کل مسکن مهر شش ردیف بودجه در لایحه بودجه 98 پیش بینی کردیم تا منابع لازم برای تولید مسکن در این لایحه لحاظ شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۳    
قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن در هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است و هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن حدود 53 تا 55 هزار تومان دادوستد می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۰    
نوسانات بازار ارز در چند ماه گذشته بر فعالیت پتروشیمی ها در بورس سایه انداخت و با توجه به اینکه این شرکت ها مواد اولیه را با نرخ 4200 تومان عرضه می کردند تقاضا برای مواد اولیه به طرز عجیبی افزایش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۹    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس آخرین روند بررسی طرح جدید نمایندگان درباره مهریه در مجلس را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۵    
خدمات الکترونیک بانک تجارت در بامداد جمعه هفتم دی ماه به دلیل انجام عملیات بهینه سازی شبکه شعب با اختلال موقتی همراه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهوری آمریکا پس از سفر از پیش اعلام نشده اش به عراق، امروز وارد پایگاه نیروی هوایی رامشتاین آلمان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۳    
اگر چه پیشتر کارشناسان، به صورت جسته و گریخته میزان یارانه پنهان در کشور را محاسبه و اعلام می کردند، اما تصریح رئیس سازمان برنامه و بودجه و متعاقباً رئیس جمهور مبنی بر پرداخت بیش از 900 هزار میلیارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۰    
دبیرکل کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران تزریق نقدی پول را در بهبود وضع معیشت کارگران موثر ندانست و تاکید کرد: توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری، بهترین راه کمک به وضع معیشت خانوارهای کارگری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۰    
مدیران ارشد شرکت پرداخت الکترونیک سداد از سایت تولید شرکت تو سن تکنو در شهرک صنعتی قزوین بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۴    
پس از آن که بورس وال استریت صعودی تاریخی را تجربه کرد، ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایان مهم آن تقویت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۱    
بهای اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) طی معاملات دیروز بیش از 3 درصد رشد کرد و به قیمت 54 هزار و 249 تومان معامله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۸    
اردو تیم ملی ایران در قطر ادامه دارد و سرمربی پرتغالی تیم ملی هم تلاش می کند تا بازیکنانش سرشار از انگیزه باشند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۲    
به گفته مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی هر چند ساخت واحد علوم و تحقیقات قبل از ابلاغ قانون منع ساخت و ساز در حریم گسل ها بر روی گسل مهم کلانشهر تهران ساخته شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۸    
قیمت خرید هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با رشد حدود 9 درصدی به 55 دلار جهش کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۲    
از ابتدای سال 1397 و همزمان با تغییرات قابل توجه نرخ ارز، دولت تلاش کرد با اجرای بسته های مختلف ارزی شرایط بازار صادرات و واردات را مدیریت کند، اما با وجود آنکه سال 97 به فصل پایانی خود رسیده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۲    
طی پنج روز کاری در این هفته شاخص های بازار سرمایه با رشد مواجه و برخی از سهم ها با صف های میلیونی خرید روبرو شد. شاخص صنعت در این مدت با 941 واحد رشد همراه بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۸    
نیم فصل مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال کشور درحالی به پایان رسید که شرایط برای بقا و ادامه حیات برخی از باشگاه ها بسیار سخت و طاقت فرسا شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۵    
دنیای اقتصاد : رکود حاکم بر معاملات خرید مسکن در تهران، دو تهدید برای بازار اجاره نشینی به همراه دارد. با ناتوان شدن خریداران، بخشی از تقاضا به سمت اجاره شیفت کرده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۲    
خودروسازان در حالی با استناد به تحریم و نبود قطعه از پایبندی به تعهدات خود شانه خالی می کنند که بهتر بود هنگام پیش فروش، برای تمام این شرایط برنامه ریزی و با توجه به ظرفیت خود ثبت نام می کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۲    
دنیای اقتصاد : پنج شنبه گذشته اولین گزارش درباره رویدادهای خودرویی هفته منتشر شد. در این هفته نیز شاهد اخبار و اتفاقاتی بودیم که به نوعی آینده صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ...