شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۱۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 24 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۳    
در پی برگزاری مراسم قرعه کشی چهارمین جشنواره حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک آینده در روز یک شنبه به تاریخ 22 مهرماه سال جاری، طی مراسمی، جوایز این دوره از جشنواره، به برندگان خوش شانس اهدا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۸    
گستردگی نقاط تماس پست بانک ایران درسطح کشور از برکت های انقلاب اسلامی است و باید باجه های بانکی و خدمات آن در روستاهای این شهرستان توسعه یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۶    
مدیرعامل شرکت بازرگانی نفت: امکان پرداخت وجه محموله نفت خام عرضه شده در بورس انرژی داخلی، به صورت صددرصد ریالی فراهم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۵    
عباس نجفی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون به اتفاق تعدادی از مدیران ستادی این بانک از شعب مرکزی، توحید، وحدت و شوشتری شهرستان زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، خاش، زابل و زک بازدید به عمل آورند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۹    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به وضعیت رقابتی بازار میان بانک ها، گفت: ریسک پذیری و مسئولیت پذیری از عوامل موثر بر نحوه پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۵    
استفاده از مصالح ساختمانی باید با بوم سازگار باشد، در حال حاضر مردم پول زیادی بابت نمای رومی می دهند که این نماها علاوه بر هزینه های زیادی که دارد هیچ سازگاری با بوم نداشته و کلیشه ای است و موجب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۹    
گاهی رنگ تیره نان در حین فرآیند پخت ایجاد می شود که در صنایع غذایی از آن به نام واکنش شیمیایی پولار یاد می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۷:۴۸    
روز گذشته روز جهانی بدون شلوار در مترو بود و به همین مناسبت برخی مسافران مترو در سرتاسرجهان بدون پوشیدن شلوار و با لباس زیر سوار مترو شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۸    
با ورود سامانه بارشی تازه به کشور، از چهارشنبه بارش برف و باران مجدداً افزایش می یابد، همچنین روز جمعه دمای هوا در سطح کشور 6 تا 10 درجه کاهش می یابد و تا روز دوشنبه آینده این هوای سرد ماندگار خواهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۵    
هیات وزیران در جلسه 16 تیر 64 در مصوبه ای مقرر کرد، به استناد قانون اصلاح قانون واگذاری اراضی و ابنیه دولتی به موسسات خیریه و درمانی، باشگاه و مجتمع ورزشی ایرانیان در دبی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۵    
تراز تجاری چین با آمریکا در سال 2018 و علی رغم همه اقدامات انجام شده توسط آمریکا برای محدود کردن واردات از این کشور به بیش از 323 میلیارد دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۶    
دهقانی نیا گفت: میزان قاچاق دام در هشت ماهه امسال با رشد 4 و نیم برابری به میزان 926 هزار و 477 راس دام رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۶    
با توجه به رشد قیمت و کاهش قدرت خرید متقاضیان، سازنده ها واحدهای کوچک بسازند تا رکود مسکن طولانی نشود. ورود واسطه ها باعث شد تا قیمت مسکن در یک سال گذشته بیش از حد افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۳    
1010 فروند بوئینگ 707 بین سال های 1958 تا 1979 میلادی توسط کمپانی بوئینگ ساخته و تحویل شد، همچنین 14 فروند از این هواپیماها پیش از انقلاب اسلامی برای نیروی هوایی ارتش کشورمان خریداری شده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۷    
امیر تقی خانی گفت: افراد جان باخته در سانحه هواپیمای بوئینگ 707 قطعا شهدای راه خدمت به مردم هستند و ان شاءالله بزودی مراسم باشکوهی برای تشییع این عزیزان برپا خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه منابع ارزی و ریالی باید در اختیار صنایع اشتغالزا و صادرات محور قرار گیرد،گفت:طی یک برنامه6ماهه تسهیلات مورد نیاز این واحدها اولویت بندی و پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۱    
بانکداری ایرانی - وزات صمت اعلام کرد: اولویت واردات جوجه یک روزه از گروه دوم کالایی، به گروه یک تغییر کرد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۸    
مدیر مرکز مدیریت نیروگاه های برق آبی کشور گفت: با توجه به بارش های پاییزی،پیش بینی می شود انرژی تولید شده تا پایان سال جاری به 10 هزار و 500 گیگاوات ساعت برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۵    
رئیس اتاق تعاون ایران از تهیه سامانه مهتاب ویژه توزیع کالاهای اساسی از زمان تخصیص ارز تا زمان دریافت سهیمه مورد نظر هر خانوار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۲    
عضو هیات مدیره جامعه متخصصان نساجی در یادداشتی، کارشکنی در مقابل طرح مبارزه با قاچاق پوشاک در سطح عرضه را نشانگر عمق نفوذ مافیای قاچاق معرفی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۲    
یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی گفت:روزانه بیش از 500 تن مرغ تنظیم بازار از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در میادین میوه و تره بار تهران عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۲    
معاون بانک مرکزی گفت: سیاست های بانک مرکزی در خصوص رمزارزها، تا پایان سال اعلام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۸    
بررسی های مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نشان می دهد بدهی شرکت ملی نفت ایران تا پایان سال 96 معادل 48.66 میلیارد دلار بوده است؛ این مرکز 5 پیشنهاد برای مدیریت و پرداخت آن ارائه کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی ستادمبارزه با قاچاق کالا با بیان اینکه مقاومت در برابر برخورد باپوشاک قاچاق زیاد است، گفت: با حدود 40 مجتمع تجاری که بالغ بر 110واحد عرضه کننده پوشاک برند محرز قاچاق داشتند،برخورد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۲    
اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که وزیر راه و شهرسازی سه تن از معاونان خود را در بخش های مسکن و ساختمان، بازآفرینی شهری و معماری و شهرسازی تغییر داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۹    
نفت خام سبک ایران یک بار دیگر برای عرضه در رینگ بین الملل بورس انرژی آماده شد. قرار است اول بهمن ماه یک میلیون بشکه نفت به قیمت پایه 52.42 دلار به صورت ارزی یا ریالی به فروش برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۹    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنعت شیمیایی ایران از عرضه سهام شرکت خدمات بندری در بورس تا پایان سال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۹    
مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت: باغداران به دلیل ورود به سامانه سرد بارشی و همچنین وزش باد و احتمال برخورد مرکبات به هم و به جهت جلوگیری از آسیب دیدن آن اقدام به چیدن مرکبات خود کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۶    
با توجه به تمهیداتی که در بودجه 1398 اندیشیده شده، سال آینده بجز واحدهایی که دارای مشکل حقوقی و معارض هستند، بقیه واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید تکمیل و به متقاضیان تحویل می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۶    
دویست و هشتادمین نشست شورای عالی کار که با موضوع بررسی حق مسکن کارگران برگزار شده بود در حالی به جمع بندی نهایی نرسید که پیش از این معاون روابط کار از پیشنهاد افزایش حق مسکن کارگران در جلسه شورای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۳    
یک کارشناس تحلیل بازار معتقد است که عواملی همچون افزایش نرخ ارز، سوداگری و سفته بازی عامل اصلی افزایش قیمت مسکن و دیگر کالاها همچون خودرو، سکه و طلا بوده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۰    
به گفته مدیر برنامه ریزی راهبردی ایران خودرو، مدت زمان انتظار برای رسیدن امداد خودرو به کمتر از 24 دقیقه رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۹    
تشکیلالت موسوم به صندوق قرض الحسنه مهر ایثارگران (موسسه حمایت ایثارگران) فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت آن غیرقانونی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۷    
در پی سلسله نشست تخصصی و کاربردی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اعضاء هیئت مدیره و مدیران این بانک با اعضای هیئت مدیره اتحادیه های شرکت های تعاونی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۱    
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صلاحیت حرفه ای همۀ اعضای هیات مدیره شرکت بیمه آرمان را تایید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور با رئیس کل دادگستری استان البرز دیدار و درباره لزوم همکاری صندوق با دادگستری گفت و گو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۵    
بانک صادرات ایران با به کارگیری استراتژی های جدید برای افزایش سهم از بازار، کاهش هزینه ها و جذب سپرده های ارزان قیمت، در مسیر توسعه بیشتر قرار گرفته و از محدودیت های موجود با سلامت عبور خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۵    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از مدرسه ویژه کودکان بی بضاعت و ایتام متقین در تهران بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۹    
دبیر کل اوپک نگران است که درگیری تجاری چین و آمریکا رشد بازارهای آسیا را مختل کند. این بازارها واردکننده بیشترین سهم نفت خام جهان هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۹    
همزمان با کاهش قیمت ها در بازار آزاد، قیمت دلار در صرافی های بانک ها نسبت به صبح امروز کاهش یافته و وارد کانال 10 هزار تومان شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۶    
براساس اطلاعیه شرکت سایپا شرایط فروش فوری خودروها به زودی اعلام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۰    
بهای انواع سکه طلا امروز (دوشنبه) به دلیل رشد قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی روند افزایشی به خود گرفت به شکلی که هر قطعه سکه تمام سه میلیون و 855 هزار تومان عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۰    
شاخص بورس امروز (دوشنبه) با رشد 202 پله ای نسبت به دیروز به جایگاه 164 هزار و 696 واحدی صعود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۷    
قرار است 119 هزار میلیارد تومان از بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت در سال 1398 از طریق تسهیلات بانکی و سایر وام های داخلی و همچنین وام های خارجی تأمین شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از مسئولان بانک مرکزی خواست منابع ارزی و ریالی را به صنایع اشتغالزا و صادرات محور تخصیص دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۴    
معاون ارزی بانک مرکزی گفت: در بازار متشکل ارزی که در آینده نزدیک عملیاتی می شود، معاملات ارزی به شکل نقدی انجام خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۱    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران گفت: این شورا با ساخت ساختمان جدید پلاسکو در 15 طبقه روی زمین و پنج طبقه زیرزمین موافقت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۸    
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: اجرای طرح تامین و توزیع کالاهای اساسی که 8.5 میلیارد یورو هزینه دارد، به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۸    
نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع مورد نیاز برای بودجه سال آینده را می توان با جلوگیری از فرار مالیاتی تامین کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی با اعلام اینکه هفته آینده آگهی استخدامی پنج هزار کارمند جدید دولت منتشر می شود، گفت: از سال 1393 تاکنون حدود 140 هزار نفر در دولت استخدام شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت : به دلیل بارش برف و مه گرفتگی و کاهش دید ، تردد در گرنه های شاه منصوری و چری شهرستان کوهرنگ در روز دوشنبه ممنوع است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تعاونگران و فعالان اقتصادی خواسته هایی از دولت دارند که بخشی از آن برای کسب منافع شخصی است اما دولت باید در این زمینه بیشتر مراقبت کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۷    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از همراهی نکردن بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی انتقاد کرد و گفت: بانکها در پرداخت تسهیلات تبعیض آمیز عمل می کنند و این گناهی نابخشودنی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۷    
مبارزه با قاچاق پوشاک از ابتدای زمستان کلید خورد و با وجود لابی های گسترده و کارشکنی ها در اجرای آن تاکنون 75 فروشگاه عرضه کننده پوشاک قاچاق، از سازمان تعزیرات تذکر گرفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۴    
قابلیت شارژ مجدد کارت های تلفن همگانی با توجه به نیاز برخی از افراد جامعه و راه اندازی سرویس "مهمان من" با کاربرد شارژ در مقصد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با اعتماد به جوانان می توان از فضای مجازی به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف انقلاب بهره برد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۵    
بانکداری ایرانی - نگاهی به سهم شرکتهای دولتی در بودجه های سنواتی حاوی نکات قابل توجهی است. با بررسی بودجه های سنواتی در سالهای گذشته به نقش و سهم این شرکتها می توان پی برد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 از مصوبه این کمیسیون برای اختصاص 6هزار میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت ملی نفت برای تامین قیر رایگان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۲    
قیمت طلا تحت تاثیر انتظارات برای عدم افزایش نرخ های بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا که ارزش دلار را کاهش داد، در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۲    
رییس سازمان اداری و استخدامی ضمن ارائه گزارش عملکرد قانون منع بکارگیری بازنشستگان از ابقای پنج نفر بازنشسته در چهار وزارتخانه خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۹    
به نظر می رسد که یک گروه حرفه ای از هکرها و مجرمان سایبری با انتشار یک بدافزار و تروجان معروف به روزرسانی شده سعی دارند به سرقت اطلاعات بانکی و مالی کاربران بپردازند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۶    
شرکت دولتی آرامکوی عربستان سعودی درصدد است حدود 10 میلیارد دلار اوراق قرضه برای تامین خرید سهام غول پتروشیمی سابیک صادر کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۶    
وزیر انرژی عربستان سعودی در گفت و گو با یک شبکه آمریکایی، اظهار کرد که روسیه کندتر از آنچه وی مایل بوده است، تولید نفت خود را کاهش می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه افزایش رقم وام مسکن مهر در حد پیشنهاد است که هنوز عملیاتی نشده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۳    
بانک ملی ایران در دولت یازدهم و دوازدهم با هدف کمک به ازدواج جوانان، بیش از یک میلیون و 388 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۷    
بانک ایران زمین درباره عملکرد نیمه اول سال 97 توضیح داد. نکات اعلامی عبدالمجید پور سعید مدیرعامل این بانک 400 میلیارد تومانی حاضر در بازار پایه ب فرابورس به شرح زیر است:
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۱    
دبیر کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار ، تازه ترین مصوبات جلسه اخیر کمیته تخصصی فقهی را تشریح کرد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۹    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت رسما مخالفت خود را به دلیل اینکه مالیات بر عایدی مسکن به صورت جامع دیده نشده است را اعلام کرده است و وزارت اقتصاد را مأمور کرده تا لایحه ای را در این باره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۶    
اگرچه سامانه نهاب، کمک زیادی به تعیین تکلیف حساب های بانکی بی هویت کرده است ولی برای کارآمدتر شدن آن و کمک به ساماندهی تراکنش های بانکی لازم است تمامی سامانه های بانک مرکزی یکپارچه شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۳    
در شرایطی که وضعیت بازار کار بهتر شده است، برخی از مشاغل دارای حقوق و امکان استخدام بیشتری در مقایسه با سایر مشاغل هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۲    
جلسه هم اندیشی معاون ارزی بانک مرکزی با نمایندگان بخش بین الملل بانک ها و صرافی های بانکی در راستای سیاست های جدید ارزی دولت به منظور ساماندهی و مدیریت بازار ارز در بانک مرکزی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۹    
یک منبع آگاه در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: این هواپیما مدل 707 متعلق به نیروی هوایی ارتش و حامل بار بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۸    
در روزهای پایانی سال همواره بسیاری از کارگران اعم از پاره وقت، فصلی و ساعتی، دغدغه عیدی و پاداش پایان سال خود را دارند و روزشماری می کنند تا بلکه عیدی خود را پیش از پایان سال دریافت و با آن مایحتاج ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۰    
دو خودروساز بزرگ کشور به فاصله کوتاهی از اعلام قیمت جدید محصولات، اقدام به پیش فروش کردند، پیش فروشی که می تواند حکم آزمونی بزرگ برای سیاست قیمت گذاری خودرو در حاشیه بازار باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۸    
روز گذشته بهای هر دلار آمریکا 100 تومان کاهش یافت و به قیمت 11 هزار و 400 تومان رسید. تقابل بازارساز با نوسان گیران توانست مانع از صعود دلار به قیمت های بالاتر شود و نرخ ارز برای چهارمین روز پیاپی در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۵    
با اینکه سایر سررسیدهای وام مسکن شرایط متفاوت معاملاتی را نسبت به هم تجربه کردند اما شدت افت قیمت ها شدیدتر بود و میانگین قیمتی تسه ها بازهم کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۲    
بانکداری ایرانی -دخل و خرج پیش بینی شده بانک ها در بودجه سال آتی رشد 25 درصدی به نسبت بودجه سال جاری داشته است. البته پیش بینی افزایش درآمدها و هزینه های 8 بانک دولتی و بانک مرکزی متفاوت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۹    
بررسی ها حاکی از آن است که شایعات ورشکستگی بانک ها به ویروسی در بازار پول تبدیل شده است که به سرعت در بازار پول پخش می شود و در نتیجه دو اثر تخریبی مهم را در پی دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۳    
بانکداری ایرانی - درآمد بانک سینا در 9 ماهه متهی به 30 اذر 97 به مبلغ 16 هزار و 931 میلیارد ریال رسید. این میزان درآمد از محل مانده تسهیلات 140 هزار و 821 میلیارد ریال حاصل شده است .