سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تازه ترین ها ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۱

رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی: خستگی کارکنان مساله ای واقعی است

به گزارش گروه سلامت فارس: رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در آستانه سال جدید در نامه ای در مورد خستگی مدافعان سلامت هشدار داده اند و از مردم خواسته اند از رفتارهایی که به گسترش بیماری منجر می شود بپرهیزند. در این نامه آمده است: بیش از یکسال از گرفتاری جامعه جهانی و ایران به بیماری کرونا گذشت. در این مدت شما مردم شریف با شرایط سختی رو به رو بودید اما با لطف خدای مهربان و مجاهدت فرزندانتان در نظام سلامت تاکنون شدت این گرفتاری کنترل شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)