سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
انصاف نیوز ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۱:۱۳

امیکرون و بخشنامه ی دورکاری!

ایسنا نوشت: اعلام وزارت بهداشت نشان داد که پیک ششم کرونا در ایران آغاز و به دنبال آن تغییر رنگ شهرها به نارنجی و قرمز به سرعت رو به افزایش است؛ به طوری که تا روز گذشته(سه شنبه) 42 شهر در وضعیت قرمز، 142 شهر در وضعیت نارنجی، 230 شهر در وضعیت زرد و تنها 34 شهر در وضعیت آبی قرار گرفته اند که در این بین تهران با حجم بالای جمعیت و کارکنان در وضعیت قرمز قرار گرفته است. با لغو بخشنامه دورکاری کرونا، چیزی در دست نیست! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)