دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۳

ایران به سمت هند رفت

ایرنا : حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و سابرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند دوشنبه شب در گفت وگوی تلفنی به تبادل نظر درباره برخی مسائل منطقه ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک و همچنین موضوعات در دستور کار روابط دوجانبه پرداختند. وزیر امور خارجه ایران بر لزوم پیگیری توافقات دوجانبه برای توسعه بیش از پیش روابط تهران و دهلی نو تاکید کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)