پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۲۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
کیهان ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۴

امیدواریم معلمان در سن بازنشستگی امسال بمانند و همکاری کنند

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش وپرورش گفت امسال جزو سال هایی است که میزان ورودی نیروی انسانی در آموزش وپرورش بر میزان خروجی آن غلبه می یابد. قاسم احمدی لاشکی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از دغدغه های اساسی و مهم آموزش وپرورش ساماندهی نیروی انسانی است اظهار داشت: در برنامه هفتم پیشرفت از ماده 88 تا ماده 92 به حوزه آموزش وپرورش اختصاص یافته است، در ماده 88 شفاف اعلام شده آموزش وپرورش مکلف است ظرف مدت شش ماه آیین نامه سند جامع نیروی انسانی را دوباره آماده کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)