دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ابرار اقتصادی ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۱

دولت، شریک منفعت طلب سهامداران بازار سرمایه

ضرورت آسیب شناسی مدیریت پیشین سازمان بورس؛ دولت به عنوان شریک سهامداران در شرکت های بازار سرمایه هر رفتار منفعت طلبانه ای را در قبال این شرکت ها انجام داده است، هر زمان که نیاز داشته در سود شرکت ها دست درازی کرده، حقوقی ها را به خط کرده تا سهام بفروشند، اوراق خریداری کنند و نقدینگی را به دولت تزریق کنند. اگر این اقدامات منفعت جویانه تداوم یابد، سهامداران دیگر حاضر به شراکت نخواهند بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)