سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
افق نیوز ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ - ۰۳:۵۲

آموزش خودمراقبتی باید از مدارس شروع شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد رئیس زاده؛ رئیس سازمان نظام پزشکی، امروز در مراسم ارتقای سطح سلامت دانش آموزان با محوریت بیماری های غیرواگیر، اظهار کرد: خودمراقبتی نیازمند آموزش در مدارس است؛ این روش می تواند به فرزندان آموزش دهد و آنها را به سفیران سلامت خانواده ها تبدیل کند. وی افزود: برای داشتن جامعه ای سالم و شاداب، [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)