چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر اصفهان ۱۴۰۴/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۷

استفاده از مازوت کم گوگرد در نیروگاه ها شدنی است؟!

هر سال با شروع پاییز و زمستان، ماجرای کمبود گاز و مصرف مازوت در نیروگاه های کشور دوباره تکرار می شود. از یک طرف، مردم برای گرمایش گاز بیشتری مصرف می کنند و گاز کافی برای نیروگاه ها باقی نمی ماند. از طرف دیگر، سوزاندن مازوت معمولی در نیروگاه ها باعث آلودگی شدید هوا در شهرها می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)