دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۷

معاون رئیس جمهور: سود صرفه جویی انرژی مستقیم به جیب مردم بازگردد

رشت- ایرنا- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی گفت: با توجه به اینکه ناترازی انرژی یک چالش جدی برای کشور ما محسوب می شود باید برای کاهش مصرف انرژی مدل ذینفع سازی ایجاد شود تا سود صرفه جویی به مردم برسد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)