پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۹

تعداد افراد مسموم شده در رامهرمز به 74 نفر رسیدند

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از افزایش مصدومان مسمومیت رامهرمز به 74 نفر خبر داد. رضا رفیعی اظهار کرد: تعداد 74 نفر مورد مسمومیت توسط پزشک درمانگاه باوج از بخش ابولفارس (با فاصله حدود 70 کیلومتری از شهرستان رامهرمز) ویزیت شد که از این تعداد 14 نفر مسمومیت و یک نفر مشکل قلبی توسط اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان مادر رامهرمز اعزام شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)