چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۳

مسمومیت 93 نفر با گاز منوکسید کربن در استان اصفهان

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 93 نفر در استان اصفهان بر اثر استنشاق گاز سمی منوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند. به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غفور راستین بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 93 نفر بر اثر مسمومیت با CO راهی بیمارستان شدند و 3 نفر جان خود را از دست دادند. وی افزود: در سال 96 نیز تعداد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن 242 مورد بود که 46 درصد از این موارد زنان و 44 درصد مردان بودند؛ از مجموع این مسمومیت ها 10 درصد مربوط به کودکان بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)