سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۳

نظام صنفی، استقلال روزنامه نگاران را از بین می برد

کامبیز نوروزی / حقوقدان طرحی که برخی نمایندگان مجلس با عنوان سازمان نظام روزنامه نگاری ایران ارائه داده اند، کپی همان لایحه ای است که در سال 93 دولت آن را تدوین کرده بود و تنها برخی تفاوت های جزئی و بی اهمیت در آن نسبت به متن قبلی دولت مشاهده می شود. لایحه قبلی دولت بعد از انتشار، مورد انتقاد گسترده متخصصان علوم ارتباطات و روزنامه نگاری قرار گرفت و در رسانه های مختلف به صورت گسترده مطالبی در مخالفت با آن انتشار یافت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)