چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عیار آنلاین ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۶

افزایش سطح روابط ایران با صندوق بین المللی پول در دولت یازدهم و دوازدهم

ایران از جمله اولین کشورهایی است که در 29 دسامبر 1945 با سهمیه 25 میلیون دلاری به عضویت صندوق بین المللی پول درآمد. لذا در زمره اولین اعضای این موسسه مهم بین المللی به حساب می آید. روند ارتباط ایران با صندوق فراز و فرودهای بسیاری داشته است که تاکنون چهار دوره را پشت سر گذاشته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)