سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۳

فرخ نژاد: نقش عزراییل را با کمی طنازی بازی کردم!

خبر آنلاین : حمید فرخ نژاد، بازیگر سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند تاکید کرد بازی در نقش ملک الموت به دلیل آن که مابه ازای واقعی ندارد، خیلی سخت بوده و تلاش کرده علاوه بر بی تفاوتی، شیرینی هم به این شخصیت بدهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)