سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پرس شیعه ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۳

استفاده از دیتاهای مرکز تبادل اطلاعات کشور 48 برابر شده است

سمنان – وزیر ارتباطات گفت: از ابتدای فروردین ماه 97 تاکنون استفاده از دیتاهای مرکز تبادل اطلاعات دولت موسوم به ان آی ایکس 48 برابر شده است. به گزارش پرس شیعه، محمدجواد آذری جهرمی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نظام در سمنان بابیان اینکه از ابتدای فروردین ماه امسال مرکز تبادل اطلاعات یا ان آی ایکس دولت الکترونیک به طورجدی ارتقا یافته است، تأکید کرد: تعداد تبادل ارتباط این مرکز از دو میلیون مورد به حدود 96 میلیون رسیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)