دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۹

دستگاه های حفاری میدان نفتی آزادگان جنوبی عملیاتی هستند

شانا : جانشین مدیر اچ اس یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با وجود ورود آب به تالاب هورالعظیم، دستگاه های حفاری مستقر در منطقه عملیاتی میدان نفتی آزادگان جنوبی عملیاتی هستند. به گزارش شرکت ملی حفاری ایران، فرزین کاوش با اشاره به اینکه با افزایش دبی آب خروجی سد کرخه بخشی از آب در مسیر به تالاب هورالعظیم هدایت شده است، افزود: دستگاه های حفاری 28، 37 و 65 فتح در حال حفر چاه های توسعه ای هستند و اردوگاه مرکزی در منطقه نیز فعال است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)