سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۵

فعالان نوروز 98 در اردکان تجلیل شدند

به گزارش ایرنا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد در این مراسم با بیان اینکه نوروز امسال ، استان با استقبال خوب مسافران روبرو شد که حتی انتظار آن را نداشتیم گفت: استقبال به حدی بود که مجبور شدیم از تمام ظرفیت ها در حوزه اقامت استفاده کنیم. سید مصطفی فاطمی افزود: در سومین نوروز برای ساماندهی و مدیریت گردشگران از دروازه ورودی شمال استان نشستی در اردکان برگزار کنیم و با فعالیت جهادی دست اندرکاران امر از جمله سرپرست فرماندای و شهرداری توانستیم وضعیت موجود را به حالت ایده آل برسانیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)