سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۶

سخنگوی وزارت خارجه: هیچ درخواستی برای مذاکره با آمریکا در کار نیست

سخنگوی وزارت خارجه گفت:هیچ درخواستی برای مذاکره با آمریکا در کار نیست . به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص ادعای برخی رسانه های خارجی مبنی بر درخواست ایران برای مذاکره با آمریکا و آغاز مذاکرات ایران و عربستان سعودی، این ادعاها را بی اساس و نادرست دانست و تاکید کرد: هیچ درخواستی برای مذاکره با آمریکا در کار نیست و در مورد عربستان جز در مسائل و موضوعات مربوط به حج که با توافق از مسائل و روابط سیاسی دو کشور جدا شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)