سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۰

ایران زیر بار فشارهای مالی دوام می آورد

یک سال از آغاز کمپین اعمال فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران که با خروج آمریکا از برجام آغاز شد، گذشته است. ایالات متحده در جدیدترین اقدام خود در این زمینه اعلام کرده که معافیت شماری از مشتریان نفتی ایران پس از خاتمه در 2 ماه مه، تجدید نمی شود. واشنگتن این رویکردی که در پیش گرفته را فشار حداکثری می خواند، اما واقعیت این است که توانایی آن برای تحت فشار گذاشتن بیشتر تهران محدود است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)