چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۱

دستگاه های اجرایی در بازآفرینی شهری به فکر خود نباشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد: در زمینه بازآفرینی شهری دستگاه های اجرایی نباید به فکر خود و یا صرفه اقتصادی باشند بلکه باید به فکر توسعه و تقویت نقاط و محلات کمتر برخوردار شهر بوده و مصلحت شهری را مدنظر داشته باشند. به گزارش ایسنا، منطقه همدان، باب اله فتحی ظهر یکشنبه 8 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری ملایر، افزود: تمام مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان پای کار هستند و در این زمینه دولت نیز تمام توان خودش را گذاشته است و کمک های مناسبی را ارائه می دهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)