سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵

در سیل خوزستان شیوع بیماری واگیردار رخ نداد

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در پی وقوع سیل در خوزستان، در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی انجام شد و تنها مواردی از بیماری رخ داد و شیوع بیماری واگیردار در خوزستان نداشتیم. به گزارش خبرگزاری همسو، علی حسین حسین زاده در جلسه کارگروه بهداشت ستاد بحران که امروز (9 اردیبهشت ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مسائلی که سیل در خوزستان به وجود آورد و تلاش های انجام شده مخصوصا توسط مردم، زبان از گفتن این تلاش ها قاصر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)