سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۳

کوچ زودهنگام عشایر به سمیرم

نصف جهان: عشایر ایل قشقایی زودتر از تاریخ مقرر به مراتع ییلاقی سمیرم کوچ کردند. رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان سمیرم گفت: مسئولان منابع طبیعی همه ساله با توجه به فرارسیدن فصل بهار و آغاز کوچ عشایر از مناطق قشلاقی به ییلاقی برای حفظ مراتع و جلوگیری از تخریب و چرای زودرس در مراتع استان، زمان ورود عشایر را 25 اردیبهشت اعلام می کنند اما امسال برخلاف تمام برنامه ریزی ها عشایر زودتر از موعد مقرر وارد منطقه ییلاقی در شهرستان سمیرم شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)