سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۸

بهره مندی بیش از 400 بیمار از خدمات تیم درمان اضطراری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از 420 نفر از خدمات تیم درمان اضطراری این جمعیت در 3 روستای مناطق سیل زده بهره مند شدند . به گزارش ایسنا منطقه لرستان، صارم رضایی اظهار کرد: به دنبال وقوع سیلاب اخیر در لرستان و نیاز مبرم مردم مناطق مختلف استان به خدمات پزشکی بلافاصله تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر توسط معاونت توان بخشی ساماندهی شد که توانستند خدمات بسیار مطلوبی را به بیماران و افراد نیازمند ارائه دهند . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)