دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۵

وزیر بهداشت: برای کنترل بیماری های غیرواگیر برنامه داریم

شفقنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در گذشته نه چندان دور با اجرای برنامه واکسیناسیون 6 بیماری مهلک در کشور مهار شد، گفت: اکنون برای پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر مانند سرطان 2 برنامه محوری داریم . دکترسعید نمکی روز سه شنبه در حاشیه رونمایی از چهار محصول جدید دارویی در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز افزود: در مورد بیماری سرطان 2 برنامه داریم که باید به جایی برسیم که ابتلا به سرطان نداشته باشیم و این جز برنامه های ملی است که دنبال می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)