دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کرد پرس ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۰

327 میلیون دلار خرج موز شد/ 196 هزار تُن سیب زمینی صادر شد!

به گزارش خبرگزاری کُرد پرس به نقل از ایسنا، تا پایان 11 ماهه پارسال، 195 هزار و 692 تن سیب زمینی که در صدر آب برترین محصولات کشاورزی قرار دارد و بازار داخلی آن طی مدت اخیر با افزایش قیمت مواجه شده، صادر شده است. همچنین در این مدت نزدیک به 327 میلیون دلار برای واردات موز ارز از کشور رفته است . در ماه های گذشته کمبود برخی کالاهای اساسی در بازار و افزایش ناگهانی قیمت آنها مسأله ای بوده که به کرات شاهد آن بوده ایم، مسأله ای که به گفته برخی فعالان اقتصادی ناشی از صادرات این محصولات بوده است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)