دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۹

محمد جواد ظریف عازم ژاپن شد

شفقنا- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به دعوت همتای ژاپنی خود از دهلی نو عازم توکیو شد. به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، رئیس دستگاه دیپلماسی که در روزهای اخیر به عشق آباد و دهلی نو سفر کرده بود، در ادامه تور دیپلماتیک خود راهی توکیو شد. وزیر امور خارجه قرار است صبح پنجشنبه با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن دیدار و در خصوص روابط دوجانبه ،مسائل منطقه ای و بین المللی گفت وگو کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)