دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
گفتارنو ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۵

فرمانده انتظامی کرمان:باند کولبران مواد مخدر در راور متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: هوشیاری و اقدام بموقع ماموران یگان تکاوری 113 امام موسی کاظم (ع) روار این استان موجب شناسایی و متلاشی شدن باند کولبران حمل مواد مخدر شد. سردار رضا بنی اسدی فر افزود: در این عملیات ضمن کشف 182 کیلوگرم حشیش 2 کولبر قاچاقچی نیز دستگیر شد. وی پیرامون این عملیات گفت: ماموران یگان تکاوری 113 امام موسی کاظم (ع) شهرستان راور در پی کسب خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان از نقاط کوهستانی بخش راین در یک محدوده از این منطقه مستقر شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)