چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان ساوه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان مرکزی در گزارشی روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ساوه عنوان کرد : جلسه شورای اقامه نماز شهرستان ساوه با حضور ” علی میرزایی ” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ساوه ، ائمه جمعه و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار و در خصوص عملکرد این شورا بحث و تبادل نظر شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)