چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۱

سقوط پهپاد آمریکایی پیام خوبی برای کشورهای منطقه بود

اقتصاد ایران: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سرنگونی پهپاد آمریکایی پیام بسیار خوبی برای دیگر کشورهای منطقه بود که آنان بدانند با اتکا به توانمندی های ملی خودشان قدرت بومی پیدا کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)