دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فاخته نیوز ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۶

2 نفر در کرمانشاه به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شدند

به گزارش فاخته به نقل از ایرنا، شاهرخ یارویسی روز سه شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کرمانشاه که در دفتر فرماندار برگزار شد، افزود: این خانواده از یک کشتارگاه غیرمجاز سطح شهر گوشت و به ویژه دل و جگر خرید کرده بودند و مرحله سرد گوشت (24 بعد از ذبح باید گوشت در یخچال فریزر قرار گیرد تا بیماری احتمالی از بین برود) را رعایت نکرده اند و برای همین مبتلا به بیماری تب کریمه کنگو شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)