پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۰۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱

کمبود تجهیزات در آتش نشانی بجنورد

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد گفت: آتش نشانی بجنورد به علت کمبود تجهیزات به برخی از ساختمان ها هنگام وقوع حادثه دسترسی ندارد. به گزارش ایسنا جمشید گریوانی با اشاره به این که کمبودها به فرمانداری، استانداری و وزیر کشور اعلام شده است، بیان کرد: نامه نگاری ها انجام شده است و وزیر کشور نیز پیگیری های با دفتر رئیس جمهوری داشته است. منتظر هستیم نتیجه این پیگیری ها مشخص شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)