پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۲۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
حامیان ولایت ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۷

ظریف راهی کوالالامپور شد

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفرش به شرق آسیا و پس از ترک ژاپن به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات مالزی راهی کوالالامپور شد. رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران پیش از این در بدو ورودش به چین (مقصد اول این سفر) درباره سفرش به مالزی گفته بود: با توجه به تقارب دیدگاه هایی که بین ما و دولت جدید مالزی است، نیاز است هماهنگی هایی برای همکاری در جهان اسلام و روابط دوجانبه بین ایران و مالزی صورت بگیرد که این سفر هم انجام خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)