سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۵

بیایید زباله نریختن را از خودمان شروع کنیم

خبرگزاری میزان- کاربران شبکه های اجتماعی با بازنشر ویدئویی از تلاش کارگران شهرداری تهران در مسیل باختر، نهی از منکر را از خودشان شروع کردند. در شرح این ویدئو نوشته شده: این عزیزان، کارگران شهرداری هستند که تا کمر در آب رفتند تا بطری های خالی و زباله های ما را که در آب انداخته ایم جمع کنند. بیایید زباله نریختن را از خودمان شروع کنیم. تاریخ انتشار: 10:20 - 15 مهر 1398 - کد خبر: 556334 ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)