دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۲

برنامه جدید برای محدودسازی بیشتر یا حذف کارت سوخت جایگاه ها

طبق اطلاعیه خردادماه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، عرضه بنزین در جایگاه های سراسر کشور از تاریخ بیستم مرداد ماه سال جاری صرفا با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو, امکان پذیر بود. در ادامه، با دو روز تأخیر نسبت به تاریخ اعلامی قبلی، در روز 22 مردادماه، اعلام شد که استفاده از کارت سوخت شخصی از امروز (22 مرداد) الزامی شده است و مردم موظف هستند در مراجعه به جایگاه های عرضه بنزین، از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)