چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کوتاه آنلاین ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۴

گواهی نامه های بین المللی ایمنی، بهداشت و محیط زیست فولاد خوزستان تمدید شد

گواهی نامه های بین المللی HSE در جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی شخص ثالث از نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست با حضور گروه 5 نفره ممیزی شخص ثالث به سرممیزی علیرضا عبادی سرممیز شرکت SGS ایران به مدت یک سال دیگر برای شرکت فولاد خوزستان تمدید شد . به گزارش خبرنگار روابط عمومی، جلسه یاد شده با حضور معاونان، مدیران و روسای فولاد خوزستان به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور کارخانه چهارشنبه 17 مهرماه 98 در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل برگزار شد . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)