سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۲

البرز دیگر آبی برای اضافه مصرف کردن ندارد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت: گذشتگان با حفر قنات ها مدیریت خوبی داشته اند ولی ما با اقدامات و قانونگذاری های اشتباه بلای بزرگی بر سر منابع آب آورده ایم. سازگاری با کم آبی برای برگشت به شرایط بهتر و سازگاری با حداقل منابع آبی که در دسترس داریم لازم است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)