سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۶

تنبیه دانش به هر دلیل و علت و با هر توجیهی محکوم است !

شوشان - علی عبدالخانی : دانش آموزی در حد شکنجه تنبیه می شود و اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون طی جوابیه ای به سایت عصرما اصل این اتفاق را تایید و از عنوان " معلم متخلف " در متن ارسالی استفاده می کند. آثار خط گونه و مورب باقیمانده بر بدن آن دانش اموز دلِ هر انسانی را می آزارد. گفته می شود که یک روز پس از حادثه، معلم مزبور نیز مضروب می شود. حادثه ی شکنجه شدن طفل مزبور افکار عمومی را بشدت متاثر می کند زیرا قربانی آن یک کودک 12 ساله است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)