دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کار پرس ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۰

پرخوری خودروها در غیاب قوانین دولتی

: با سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، حالا بیش از گذشته میزان مصرف سوخت خودروهای داخلی زیر ذره بین افکار عمومی قرار گرفته و این در حالی است که کارنامه خودروسازان در این حوزه (تولید محصولات کم مصرف) قابل دفاع نیست. در باب اینکه چرا خودروسازان داخلی (چه شرکت های بزرگ شامل ایران خودرو و سایپا و چه خصوصی ها) نتوانسته اند عملکرد مناسب و قابل قبولی در حوزه مدیریت مصرف سوخت محصولات خود داشته باشند، دلایل مختلفی مطرح می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)