چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دیار آفتاب ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۸

انحطاط یک کشور در ترجیح منافع بیگانگان است

در دوره قاجار زمینه سلطه فراهم شد. این دوره را می توان دوره به خدمت گرفتن دولتمردان و حقوق بگیر شدن آن ها از دول خارجی دانست. بیگانه می خواست بر ایران مسلط شود، اما در سیستم به صورت مستقیم نقش نداشت. از همین رو انگلیسی ها به دولتمردان رشوه می دادند تا آن ها را حقوق بگیر خودشان کنند ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)