چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قم نیوز ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۷

تعامل دستگاه های خدمات رسان و شهرداری دوسویه باشد

قم نیوز: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم با اشاره به تعامل بسیار مطلوب شهرداری و شورای شهر با شرکت های خدمات رسان آب و برق در حوزه های مختلف گفت: این تعامل باید دوسویه باشد و آن ها نیز به وظایف خود در قبال شهر و شهروندان عمل کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)