سایر منابع:
سایر خبرها
تذکر به 5 تالار و باغ تالار در طرح فاصله گذاری اجتماعی
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از تذکر به 5 تالار پذیرایی و باغ تالار متخلف در قم خبر داد و گفت: متصدی این واحدهای صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا واحدهای خود را باز به مشتریانش خدمات ارائه می کردند.
تذکر کرونایی به پنج تالار و باغ تالار قم داده شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از تذکر به 5 تالار پذیرایی و باغ تالار متخلف در قم خبر داد و گفت: متصدی این واحد های صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا واحد های خود را باز به مشتریانش خدمات ارائه می کردند. رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت
تذکر به 5 تالار و باغ تالار در طرح فاصله گذاری اجتماعی
واحد صنفی قهوه خانه را به علتنقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه های صنفی تذکر دادند. رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از شهروندان خواست، با معرفی صنوف متخلف ازطریق شماره تلفن 110 پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلککرونا یاری کنند.
پلمب یکهزار و 254 واحد صنفی متخلف در خوزستان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: یک هزار و 254 واحد متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در یک هفته اخیر در خوزستان پلمب شدند. بهرام جباری بیان کرد: با تعطیل شدن اصناف غیرضروری از روز دوشنبه هفته گذشته به دلیل بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در استان گشت های مشترک بازرسی از بازارآغاز شده است. وی گفت: در یک هفته اخیر از هفت هزار و 400 واحد
سه واحد نانوایی متخلف مهدیشهر پلمب شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر گفت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان مهدیشهر، گشت های بازرسی و نظارت از واحد های صنفی به ویژه نانوایی ها شدت یافته است. او بیان کرد: روزانه بیش از پنج تیم مشترک از اداره های صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و فرمانداری مهدیشهر واحد های صنفی و خدماتی
پلمب انبار شکر احتکار شده در چهارمحال وبختیاری
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مرکزچهارمحال وبختیاری، معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت استان گفت: بازرسان صمت در بازرسی از این انبار 371 تن شکر وارداتی با ارز دولتی و نرخ مصوب دولتی کشف و ضبط کردند. بیژن بهرامی افزود: این انبار به اتهام عدم اعلام موجودی، عدم ثبت کالا شناسایی، پلمب و متخلف جهت طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد. وی تصریح کرد: تولیدکنندگان
پلمب 18 واحد صنفی متخلف در فردیس
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز ، سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان فردیس در اجرای طرح کنترلی نظارتی و بازدید از چایخانه ها، نانوایی ها و تعدادی از واحد های صنفی عرضه پوشاک در سطح شهرستان، برای 33 واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و 18 واحد صنفی نیز پلمب شدند. فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: اجرای این گونه طرح ها گام مثبتی در جهت برقراری امنیت اجتماعی می باشد و تداوم این امر رضایت مندی عمومی شهروندان را به دنبال خواهد داشت. انتهای پیام/ ...
پلمب 44 واحد صنفی متخلف در مازندران
این شهرستان بازدید کردند. سرهنگ اسدی از پلمب 22 قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. پلمب 22 واحد صنفی متخلف درمیاندورود سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: به منظور اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان
دو عطاری مخدر فروش در آمل پلمب شدند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرامرز اکبری مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل ،گفت:دو باب عطاری به علت عرضه و نگهداری مقادیر زیادی داروی مخدر و غیرمجاز با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اماکن، پلمپ واز فعالیت آن بطور موقت جلوگیری بعمل آمد. او با بیان اینکه پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارسال شد افزود: تنها مرجع عرضه دارو های گیاهی مجاز ، داروخانه ها می باشند. بیشتر بخوانید: پلمب 11 واحد صنفی متخلف در آمل مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل گفت:افراد جهت مصرف دارو های گیاهی با پزشک یا داروساز خود مشورت کنند. انتهای پیام/ ...
اجرای طرح بازدید از آرایشگاه های مردانه و زنانه
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نادر مرادی " اظهار داشت: طی روزهای گذشته خبر هایی از تخلفات آرایشگاه ها چه در حوزه مردانه و چه زنانه به این معاونت اعلام شد که اجرای یک طرح مشترک بازدید از آرایشگاه ها با پایگاه های ده گانه برنامه ریزی شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: این طرح که در از سی ام اردیبهشت ماه اجرا شد از 196 آرایشگاه مردانه و زنانه بازدید که به 56 مورد تذکر،73مورد
حرکت به سوی مهار کرونا در کشور/ پلمب بیش از 560 واحد صنفی متخلف در خوزستان
پروتکل های بهداشتی از سوی مردم نسبت به قبل افزایش یافته و به حدود 85 درصد در کل کشور رسیده است. وی افزود: با این حال، هر جا به فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی بی توجهی شده، شیوع کرونا بار دیگر شدت گرفته است. پلمب بیش از 560 واحد تجاری و خدماتی متخلف در خوزستان معاون وزیر بهداشت در این زمینه به وضعیت قرمز بیماری در استان خوزستان اشاره کرد و از پلمب فعالیت بیش
پلمپ 22 واحد صنفی متخلف در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری مهر ، سرهنگ جعفر پرویزی در این باره اظهار کرد: طرح های نظارتی پلیس بر واحدهای صنفی با توجه به ابلاغیه های قبلی در خصوص رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و از سویی رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ریزی های عملیاتی با جدیت دنبال می شود. وی افزود: در پنج روز اخیر در ادامه این طرح های نظارتی، 22 واحد متخلف پلمب شدند و به 142 واحد تذکر و برای 33 واحد تعهد و برای 36 واحد صدور و ابلاغ اخطاریه صادر شد. این مسئول خاطر نشان کرد: متصدیان واحدهای صنفی در اجرای این طرح نظارتی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. کد خبر 4931234 ...
پلمب شش آرایشگاه مردانه متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی
طرح بازدید و 6 واحد آرایشگاه مردانه را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه های صنفی پلمب و به متصدیان 10 واحد صنفی اخطار و 12 واحد تذکر لسانی دادند. رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از شهروندان خواست، با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن 110 پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند. به اشتراک بگذارید : https://shahr20.ir/?p=22378
پلمب 6 آرایشگاه مردانه متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از پلمب 6 آرایشگاه مردانه متخلف در مرکز استان خبر داد و گفت: متصدی این واحد صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا واحد های صنفی خود را باز به مشتریانش خدمات ارائه می کردند. به گزارش ایسنا به نقل از پلیس قم، پیام کاویانی اظهار کرد: در ماه گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از
چهار باشگاە ورزشی متخلف در سقز پلمب شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد خاکی رییس اداره ورزش وجوانان سقز گفت: در راستای دستور العمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا و به دلیل رعایت نکردن و باز کردن غیر قانونی تعدادی از باشگاه های سطح شهر، چهار باشگاه ورزشی پلمپ و به مراجع مربوطه معرفی شدند. او افزود: از اوایل شیوع کرونا تاکنون در شهرستان سقز به بیش از 15 باشگاه ورزشی که موازین ستاد مبارزه با کرونا
پلمب 46 واحد صنفی در لرستان به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ "احمدرضا احمدیان " در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس و تعطیلی واحدهای غیر ضرور با همکاری سازمان های متولی از جمله شبکه بهداشت و اتاق اصناف استان طی 2 روز گذشته 246 مورد بازدید انجام دادند . رئیس پلیس امنیت عمومی لرستان با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مذکور به 158 واحد صنفی نیز تذکر داده شده است، 64 مورد اخطار پلمب و پلمب 46 واحد متخلف از دیگر اقدامات طرح برشمرد. ...
بیش از 200 واحد صنفی در شهرستان کارون پلمب شدند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سرهنگ رییس علی عبدولی فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرح بازدید و نظارت واحد های صنفی به صورت تلفیقی با ادارات صمت، اصناف و شبکه بهداشت و درمان در سطح این شهرستان اجرا شد. او بیان داشت: 223 واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی و دستورالعمل های
جریمه کردن و پلمب واحد صنفی متخلف
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از فعالیت 60 هزار واحد صنفی استان زیر ذره بین بازرسان سازمان صمت خبر داد و گفت : از چند طریق بازرسی ها در حال انجام است، بازرسان با مراجعه حضوری به واحد صنفی، تخلفات را پیگیری می کنند در صورت احراز تخلف، پرونده تشکیل داده و این پرونده به اداره
پلمب 6 آرایشگاه مردانه متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی
واحد آرایشگاه مردانه را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه های صنفی پلمب و به متصدیان 10 واحد صنفی اخطار و 12 واحد تذکر لسانی دادند. رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از شهروندان خواست، با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن 110 پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.
پلمب 3 قهوه خانه متخلف
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "صادق قره باقری" گفت: قهوه خانه از مشاغل پرریسک بوده و تا کنون دستورالعملی از سوی ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشای این نوع صنوف اعلام نشده است. وی اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هشتم پلیس امنیت پایتخت در 24 ساعت گذشته از واحدهای صنفی به ویژه قهوه خانه ها بازدید و 3 واحد صنفی قهوه خانه متخلف را شناسایی کردند.
سه قهوه خانه متخلف پلمب شدند
به گزارش ایسنا سرهنگ صادق قره باقری با بیان اینکه تاکنون برای بازگشایی قهوه خانه ها از سوی ستاد مقابله با کرونا دستورالعملی صادر نشده است گفت: قهوه خانه ها از صنوف پرخطر محسوب می شوند. وی ادامه داد: در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هشتم پلیس امنیت پایتخت طی 24 ساعت گذشته از واحدهای صنفی به ویژه قهوه خانه ها بازدید و طی این بازدیدها سه واحد صنفی قهوه خانه متخلف را
سه قهوه خانه متخلف پلمب شدند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت، از پلمب سه واحد صنفی قهوه خانه که با عدم رعایت دستور العمل و ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا به مشتریان خود قلیان ارائه کرده بودند خبر داد. سرهنگ صادق قره باقری با بیان اینکه تاکنون برای بازگشایی قهوه خانه ها از سوی ستاد مقابله با کرونا دستورالعملی صادر نشده است گفت: قهوه خانه ها از صنوف پرخطر
پلمب 3 قهوه خانه متخلف
شفاآنلاین اجتماعی رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت، از پلمب 3 واحد صنفی قهوه خانه به علت عرضه قلیان به مشتریان وعدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد. به گزارش خبرنگار شفاآنلاین ، سرهنگ صادق قره باقری گفت: قهوه خانه از مشاغل پرریسک بوده و تا کنون دستورالعملی از سوی ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشای این نوع صنوف اعلام نشده است. وی اظهار
نگاهی به مهم ترین اخبار کرونایی قم
عمومی قم، با اشاره به این که سه مسافرخانه و هتل آپارتمان غیرمجاز متخلف در قم پلمب شد، گفت: متصدی این واحدهای صنفی برخلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا واحدهای صنفی خود را باز گذاشته و به مشتریانش خدمات اقامتی ارائه می کردند. سرهنگ پیام کاویانی در گفت وگویی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به
پلمپ و قطع آب و برق باغ ویلاهای متخلف دزفول
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: باغ ویلاهای دزفول شبانه توسط میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، بسیج، بهداشت و دادستانی رصد می شوند. امید بن عباس با بیان اینکه اکثر افرادی که اقدام به برگزاری جشن و میهمانی در باغ ویلاها می کنند غیربومی هستند، افزود: پرونده باغ ویلاهای متخلف به دستگاه قضایی ارجاع و ضمن پلمب، آب و برق آنها قطع می شود. وی افزود: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا و بانک ها، ادارات و اصناف غیرضروری از هفته پیش تعطیل شدند که این تعطیلی تا امروز ادامه دارد. ...
پلمب 10 نانوایی متخلف در خرم آباد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، جعفر طولابی افزود: از ابتدای هفته جاری با بازرسی 40 واحد نانوایی، 10 واحد پلمب شده و 13 واحد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند. وی با اشاره به بررسی توزیع اقلام اساسی در12 فروشگاه زنجیره ای اظهار داشت: در این مدت 199 مورد بازرسی از واحد های صنفی صورت گرفته و 37 واحد نیز با تشکیل پرونده تخلفاتی جریمه شدند.
پلمب واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی در جاجرم
به گزارش پایگاه خبری جاجرم ، سرهنگ رضا قندی با اشاره به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا گفت : طرح برخورد با واحد های صنفی متخلف اجراء شد. وی افزود : در این طرح، تیم تلفیقی از کارشناسان اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه و ماموران پلیس امنیت عمومی از 10 واحد صنفی در شهر جاجرم بازدید کردند. سرهنگ رضا قندی ادامه داد : تعداد یک واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، پلمپ و به تعداد 7 واحد صنفی نیز تذکر و از 2 واحد صنفی نیز تعهد اخذ شد. انتهای پیام/ ...
پلمب 284 واحد صنفی روزه خوار
فرمانده انتظامی لرستان از پلمب 284 واحد صنفی متخلف در دو دهه اول و دوم ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش ایرنا سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز بیست و نهم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان و حفظ حرمت این ماه مبارک، گشت های کنترلی و نظارتی اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و رده های تابعه در 20 روز اول ماه رمضان به اجرای مأموریت با هدف کاهش ناهنجاری و مفاسد
14 واحد صنفی متخلف در هرمزگان پلمب شد
پزشکی هرمزگان گفت: در 48 ساعت گذشته این تیم های نظارتی از 1625 واحد صنفی بازدید کرده اند و رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا را بررسی کرده اند . وی تصریح کرد: متاسفانه در بازرسی های صورت گرفته 14 واحد صنفی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی تعطیل و پلمپ شدند . حسین پور افزود: در بازدیدهای بعمل آمده همچنین 141 واحد صنفی نیز