اهدای اقلام بهداشتی مورد نیاز به دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان از ...
سایر منابع:
سایر خبرها
افزایش امار ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان به 1496 مورد رسیده است که 935 ، 287 و 274 مورد به ترتیب در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر قرار دارند. دکتر هاشمی شهری افزود: از مجموع موارد مثبت آزمایشگاهی 619 نفر پس از دریافت خدمات درمانی از
افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان ، بنا بر اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در 24ساعت و تا ظهر دیروز تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان 64مورد افزایش یافت و به 1430نفر رسید. دکتر هاشمی شهری ادامه داد، تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه تحت پوشش، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: 907نفر، دانشگاه علوم پزشکی زابل: 271نفر و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر: 252نفر است. وی افزود متاسفانه تاکنون 80نفر از عزیزان هم استانی با نتیجه آزمایش مثبت کرونا جان خود را از دست داده اند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
رییس علوم پزشکی تبریز: بیمارستان عجب شیر امسال بهره برداری می شود
: امیدواریم هرچه سریعتر این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود تا نسبت به تجهیز آن اقدام کنیم. رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین با بیان اینکه عجب شیر از شهرستان های کم خطر در بحران کرونا است افزود: تا به این لحظه آمار مبتلایان کووید 19 در این شهرستان 125 نفر است که از این تعداد 8 نفر فوت، 5 نفر بستری و مابقی افراد بهبود یافته اند. صومی افزود: اگر شرایط حاکم در
19 مورد جدید از ابتلا به کرونا در استان ایلام شناسایی شد
به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(2 خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد 871 نفر افزایش یافته است. محمد کریمیان با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته تعداد 19 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در 5 روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در
محققان کشور بررسی کردند: کاهش عقب ماندگی سیستان و بلوچستان در حوزه پزشکی
پژوهشگرانی از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار را به خود جلب نموده تا در خصوص آن اقدام به انجام یک مطالعه جامع کنند. در این مطالعه، نابرابری توزیع پزشک متخصص و پزشک عمومی در استان فوق به صورت علمی مورد کاوش واقع شده است. در این تحقیق، داده های موردنیاز از سالنامه های آماری مرکز آمار ایران استخراج و سنجش نابرابری پزشک و پزشک عمومی با استفاده از شاخص های مختلف ازجمله شاخص جینی مورد بررسی و
عجب شیر،یکی از شهرستان های کم خطردر بحران کرونا
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،محمد حسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه مجمع سلامت و ستاد مبارزه با کرونای شهرستان عجب شیر افزود:اگر شرایط حاکم در شهرستان به لین روال پیش برود میتوانیم کرونا را در عجب شیر کنترل کنیم. او علت سفید اعلام کردن شهرستان عجب شیررا تعداد کم بیماران بستری کرونا اعلام کرد و افزود: هزارو 488 نفر در این شهرستان به مراکز
دهمین مرحله اهدای لباس و ماسک به کادر درمانی سراب
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،دکتر نهانی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت سراب افزود:تا کنون تعداد ،2هزار دست لباس لمینت شده ،3هزار و یکصد عدد ماسک ان نودوپنج و 50عدد ماسک ام تری به مدافعان سلامت درسراب اهدا شده است . او ادامه داد :علاوه براین خیرین تعداد 490عدد لباس و ماسک ان نودو پنج به مراکز نگهداری معلولین و سالمندان اهداء کرده اند . انتهای پیام/
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 2 خرداد 1399+جدول
9 مورد بیمار بستری، 31 مورد بیمار سرپایی، 17 مورد پرسنل و هفت مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده در 24 ساعت گذشته از نظر کرونا مثبت شده است. وی با اشاره به اینکه از این تعداد 36 نفر زن و 28 نفر مرد هستند، افزود: از موارد جدید 22 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 41 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هستند.
شناسایی 39 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی
محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی 39 مورد جدید ابتلا به کووید19 در استان شناسایی شده است که از این تعداد 28 مورد مربوط به زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، 6 مورد مربوط به خمین می باشد و 5 مورد هم در ساوه بوده است که به این ترتیب مجموع مبتلایان به این
روز بدون فوتی کرونا در استان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان ، آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از دیروز تا ظهر امروز 75 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسیده است. فلاحی افزود: با این تعداد، مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کردستان به 2 هزار و 394 نفر رسید. وی گفت: در شبانه روز گذشته موردی ازفوت بیمار مبتلا به استان گزارش نشده است . مدیر روابط
دشت آزادگان و هویزه به لحاظ شیوع کرونا در وضعیتی هستند؟
بیماران مبتلا به ایدز در این شهرستان منفی و فقط 2 نفر از 49 مورد معتاد نمونه گیری شده مثبت اعلام شدند. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: همچنین بر اساس بررسی های انجام شده، از بین یکهزار و 620 زن باردار غربالگری شده، 4 مورد مثبت شناسایی شد که 2 مورد آن ها بهبودی یافتند و 2 نفر دیگر تحت درمان هستند، ضمن اینکه در غربالگری 6 هزار و 800 سالمند شهرستان، تعداد 13 نفرمثبت شناسایی
شناسایی 4 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در استان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان گفت: از 141 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج؛ چهار مورد مثبت گزارش شده است. پرویز یزدان پناه افزود:یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان بویراحمد و یک بیمار مرد در شهرستان کهگیلویه شناسایی شده است که هر چهار نفر از
شناسایی 494 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، علی احسان پور ظهر امروز (جمعه 2 خرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته، 494 مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه از این تعداد 331 بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و 163
ادامه طغیان کرونا در کرمان/ 64 مورد جدید شناسایی شد
دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 41 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هستند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: تعداد کل موارد دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون هزار و 403 نفر هستند که تعداد 659 نفر بستری و 744 نفر سرپایی و اطرافیان بیمارند. وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته یک زن در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم به دلیل ابتلاء به بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده است، افزود: مجموع جان باختگان ابتلاء به کووید 19 از ابتدا تا کنون در استان کرمان 69 نفر است. کد خبر 4932188 ...
مدافع سلامت فریدونکناری به جمع شهدای کرونا پیوست
با شناسایی 2 بیمار در بابل شروع شد و براساس آخرین آمار رسمی تاکنون 18نفر از کادر بهداشتی و درمانی دو دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران جان خود در راه خدمت به بیماران کرونایی از دست دادند و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند. بر اساس اخرین گزارش ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 59بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در سطح استان بستری شدند. هم اکنون 338 بیمار با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند. * ایرنا ...
کمک 3/5میلیاردی خیرین سلامت برای تامین تجهیزات پزشکی در این استان
به گزارش ملیت به نقل از مجمع خیرین سلامت ،حسینعلی شهریاری در مورد انتشار خبری از سوی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مبنی بر افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان در روزهای اخیر، گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه مردم به پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ابتلا به بیماری کرونا در این منطقه نیز رو به افزایش بوده که این موضوع محل نگرانی است. تلاش مسئولان ح
مرکز خدمات جامع سلامت در مهرشهر زاهدان افتتاح شد
خیران سلامت در ساخت پایگاه ها و مراکز بهداشتی مناطق مختلف سیستان و بلوچستان در مسیر ارتقای سلامت مردم گام برخواهیم داشت. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه اندازی این پایگاه ها از میزان مراکز استیجاری در سطح استان کاسته خواهد شد و هزینه های اجاره پایگاه ها و مراکز جامع سلامت صرف سلامت مردم خواهد شد. انتهای پیام/گ
آخرین اخبار کرونا چهارشنبه 31 اردیبهشت
کرونا خواهیم بود، که به مردم توصیه می شود به استان سیستان و بلوچستان نروند. برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید. نقش زنان در روزهای اوج شیوع ویروس کرونا + فیلم با شیوع ویروس کرونا، زنان نقش پررنگی برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس ایفا کردند. برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید. مهم ترین داروهای مصرفی کرونا معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مورد وضعیت اقلام دارویی بیماران کرونا، توضیحاتی ارائه داد. برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید. ...
شناسایی 68 مورد جدید مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان
سید محمد هاشمی شهری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر امروز 31 اردیبهشت یک هزار و 310 نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد فوتی ها نیز به 73 نفر افزایش یافت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: از این تعداد، 852 بیمار در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، 238 بیمار در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زابل و 220 بیمار
افتتاح یک مرکز جامع سلامت در زاهدان
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، دبیرکل مجمع سلامت کشور دیروز در مراسم بهره برداری از این مرکز گفت: با افتتاح این مرکز بیش از 12 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند می شوند. شهریاری افزود: بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان بصورت استیجاری است که امیدواریم با همت خیران کمبود ساختمان در این حوزه جبران شود. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی
تولیدکنندگان و صنعتگران خیر آذربایجان غربی در حوزه سلامت تجلیل شدند
قشر باشیم. جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با اشاره به اینکه، بحث سلامت جدای از بحث تولید و اقتصاد نیست خاطرنشان کرد: عملکرد هماهنگ نهادهای مختلف از جمله بخش تولید به مدیریت این بیماری و توزیع اقلام بهداشتی و محافظتی کمک کرد. وی افزود: با عملکرد موفق تلاشگران عرصه تولید و صنعت استان، علی رغم نبود ظرفیت تولید ماسک و محلول ضدعفونی توانستیم در کمترین زمان 20 واحد
تامین اقلام بهداشتی و محافظتی موردنیاز بیماران خاص و صعب العلاج
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این بسته ها شامل ماسک و ژل ضدعفونی کننده است، گفت : بر همین اساس بیماران هموفیلی و تالاسمی از مرکز جامع بیماران خاص، بیماران دیالیزی از طریق مراکز دیالیز، بیماران ام اس از طریق انجمن ام اس، بیماران سرطانی از مراکزی که در حال انجام فرآیند های شیمی درمانی بوده و دارای پرونده
تعطیلات عید فطر به این استان نروید | کرونا بیداد می کند
قطعا با رفت و آمدها و ازدحام شاهد سیر افزایش بیماری خواهیم بود، که به مردم توصیه می کنیم اصول بهداشتی را رعایت کنند. 800 مورد مثبت آزمایشگاهی استان کرونا در اردیبهشت ماه اتفاق افتاده است معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز می گوید: اردیبهشت ماه اوج و پیک بیمارب جرونا در استان سیستان و بلوچستان بود وامیدوارم در خردادماه شاهد فروکش کردن بیماری در استان باشیم، 40 درصد فوت
طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در قم عملیاتی می شود
...> سیامک محبی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در بخشی از این جلسه با اشاره به ارسال پروتکل فعالیت بازار روزها به وزارت بهداشت گفت: مقررشده دستورالعمل فعالیت بازار روزها در قالب کیوسک های سیار ابلاغ شود، بیش از 80 درصد مواردی که در این پروتکل پیشنهاد کرده ایم در کیوسک های سیار نیز هست. رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز پیرامون نحوه رشته های مختلف ورزشی ابراز کرد: براساس مصوبه شماره 13 ستاد ملی مبارزه با کرونا در سی رشته ورزشی فعالیت آغاز خواهد شد و با ثبت نام در سامانه سلامت و رعایت پروتکل ها شاهد انجام فعالیت ها خواهیم بود. انتهای پیام/ ...
110 میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی ویژه ایثارگران تصویب شد
اشاره به توزیع اقلام بهداشتی بین جامعه هدف تحت پوشش، اضافه کرد: تاکنون بیش از 78 هزار جفت دستکش، 4 هزار و 50 لیتر مواد ضدعفونی کننده و تعداد 342 هزار و 150 عدد دستکش بین خانواده های ایثارگران توزیع شده است. راهی با یادآوری اینکه سال گذشته 11 هزار و 379 نفر از والدین و همسران شهدا و جانبازان 70 درصد به لحاظ سلامت پایش شده اند، یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 240 میلیون تومان
همه تجهیزات آموزشی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی سیستان و بلوچستان تامین می شود
شد. رییس شورای آموزش و پرورش سبستانو بلوچستان افزود: باید در مرحله بعد سراغ جمع آوری بخاری های نفتی و نوسازی و بهسازی سایر مدارس حرکت کنیم. موهبتی با اشاره نیازهای دانش آموزان استثنایی استان به تجهیزات و فضای آموزشی استاندارد؛ بیان کرد: تعداد 10مدرسه استثنایی در سطح استان کمبود داریم که باید مورد توجه بیشتر سازمان نوسازی و تجهیز مدارس قرار گیرد. معاون وزیر و رئیس
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 31 اردیبهشت 1399+جدول
خبر داد و گفت: 28 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد. به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه 591 نفر شامل 346 مرد و 245 زن است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 28 مورد مثبت جدید، 20 مورد در بوشهر، 6 مورد در دشتی، یک مورد در دیلم و ی
سرطان خون در خراسان جنوبی 50 درصد افزایش یافت
/> وی بیشترین تعداد مراجعان مربوط به بیرجند، قاین، سرایان و سربیشه دانست و بیان کرد: مجمع خیرین سلامت در خراسان جنوبی 26 پروژه به مساحت 16هزار مترمربع را با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که هزینه اجرای این پروژه ها حدود 410 میلیارد ریال برآورد شده است. وی اظهار داشت: احداث 13 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، بیش از پنج پایگاه سلامت، یک مرکز آموزش بهورزی (بزرگترین
در تامین داروی کرونا هیچ کمبودی نداریم
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، نعمتی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در تامین داروی مورد نیاز بیماران کرونایی آذربایجان شرقی هیچ کمبودی نداریم. نعمتی افزود: در تامین دارو های مورد تایید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای کرونا بیش از حد نیاز دارو در اختیار داریم. او گفت: البته در مواردی ممکن است پزشکان محترم دارو هایی را
دوره پساکرونا صاحب رشته می شود؟
کارگروه هایی کشوری در راستای تخصص آنان بود. وی اضافه کرد: قصد داشتیم همزمان با فعالیت در سطح کشوری در سیستان و بلوچستان نیز شرایط بومی این استان و تبعات، مشکلات و چالش های حاصل از کرونا را رصد کنیم و سپس با توجه به نتایج این دو کارگروه (کشوری و استانی) در فضای مطالعاتی و پژوهشی به جلو گام برداریم. رئیس هیئت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان