سایر منابع:
سایر خبرها
نماز جماعت در ادارات آبادان اقامه نمی شود
سید زین العابدین موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اعلام عدم برگزاری نماز جماعت در ادارات آبادان اظهار کرد: مقرر است در شهرهایی که وضعیت زرد اعلام شده این فریضه الهی برگزار شود، اما با توجه به شیوع بیماری کرونا شهرستان آبادان جزء شهرهای قرمز محسوب می شود و از این موضوع مستثنی است . معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان به ساعت کاری ادارات این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: ساعت کاری ادارات در آبادان از (7 تیر تا 14 شهریور) از ساعت 7:30 تا 13:30 است . پایان پیام/ 660 ...
شرکت در عروسی ها، مهم ترین علت اوج گیری دوباره کرونا در گلستان
بوستان ها، بیرون بر شدن غذا در رستوران ها و همچنین برگزار نشدن مراسمات مذهبی و نمازهای جماعت ابلاغ شده است. بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، شهرهای گنبدکاووس، بندرگز، آق قلا، بندر ترکمن و مراوه تپه، کلاله و گالیکش در وضعیت قرمز کرونا و شهرهای گرگان، کردکوی، گمیشان، علی آبادکتول، مینودشت، آزادشهر و رامیان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند. انتهای پیام
محدودیت در فعالیت های ورزشی در شهرهای قرمز گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، قاسمعلی برزمینی صبح امروز (دوشنبه 2 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی از شهرستان های استان گلستان وضعیت قرمز را تجربه می کنیم و لذا برخی اماکن ورزشی ما در این شهرها با محدودیت ها رو به رو شده اند. مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: در شهرستان گنبدکاووس و بندرگز تمامی اماکن ورزشی تعطیل شده است و در
بلندگوها برای اعلام خطر شیوع دوباره کرونا در گلستان روشن می شود
پارسال و فروردین امسال کرد. بر اساس اعلام روز گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، همه شهرهای استان از وضعیت سفید خارج شده و هفت شهر استان در وضعیت قرمز و بقیه در شرایط زرد شیوع کرونا قرار دارند. شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی و جابه جایی مداوم کارگران فصلی برای حضور در مزارع با خودروهای دارای حجم کم و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی از عوامل افزایش ابتلای روستاییان گلستان
فاصله گذاری اجتماعی در مساجد در اولویت قرار گیرد
اعلام وضعیت زرد در بسیاری از شهرهای استان، پیشنهاد اقامه نماز در مساجد به استاندار خوزستان داده شد و وی نیز دستور لازم در این خصوص را صادر کرد. وی افزود: اگرچه 2 روز است که اقامه نماز در سطح برخی مساجد آغاز شده اما رعایت پروتکل بهداشتی به ویژه فاصله گذاری اجتماعی باید در اولویت قرار گیرد چرا که در صورت رعایت نکردن افراد، بار دیگر به وضعیت قرمز باز می گردیم. مدیرکل تبلیغات اسلامی
گلستان میزبان سیزدهمین جشنواره مردمی زیرسایه خورشید/تدارک برنامه های مجازی در شهرهای قرمز
اعلام وضعیت قرمز هر شهرستان؛ قطعا اجرای برنامه ها لغو خواهد شد. *توزیع 10 هزار بسته معیشتی در گلستان توسط خادمیاران رضوی مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان افزود: افتتاحیه دهه کرامت و سیزدهمین جشنواره مردمی زیر سایه خورشید فردا سه شنبه سوم تیرماه ساعت 10 و 30 دقیقه صبح همزمان با رزمایش کمک مومنانه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شهرستان گرگان انجام می شود که این مراسم با
خیز کرونا در گلستان، این بار از روستاها
قرار داشتند. تعداد بیماران بستری در سطح بیمارستان های استان به 150 نفر هم رسیده بود اما الان این تعداد به 385 بیمار رسیده است. در حال حاضر بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، شهرهای گنبدکاووس، بندرگز، آق قلا، بندر ترکمن و مراوه تپه، کلاله و گالیکش نیز در وضعیت قرمز کرونا و شهرهای گرگان، کردکوی، گمیشان، علی آبادکتول، مینودشت، آزادشهر و رامیان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.
سیزدهمین جشنواره زیر سایه خورشیددر گلستان برگزار می شود/توزیع 50000 بسته معیشتی دردهه کرامت/ارائه ...
> مدیر آستان قدس رضوی درگلستان تصریح کرد: با توجه به شدت گرفتن کرونا در استان برنامه بیشتر به صورت مجازی بوده و حضور فیزیکی در شهرهای قرمز نخواهیم داشت و هدف ما شهرهای سفید و زرد هستند. برنامه های دهه کرامت و جشنواره زیر سایه خورشید به همه شهرستان ها ابلاغ شده ولی با توجه به شیوع کرونا تعداد برنامه ها در مقایسه با گذشته کمتر است. وی به آیین استقبال ازخدام رضوی در روز چهارشنبه چهارم تی
معاون استاندار گلستان: بسیاری از مدیران از وضعیت کرونا در استان مطلع نیستند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، عبدالرضا چراغعلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت کرونا در استان گلستان گویا است به طور مثال در حال حاضر گرگان در وضعیت زرد قرار دارد و ممکن است شرایط تغییر کند. وی افزود: مبنای ما برای اتخاذ تصمیمات در خصوص شهرستان های استان، نظرات دانشگاه علوم پزشکی است و با توجه به آخرین اطلاهات و تغییرات در شاخص ها، تعداد شهرستان های با وضعیت
فعالیت های فرهنگی و هنری با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرهای وضعیت سفید و زرد فعلا قابل اجراست
/> در پایان جلسه مقرر شد برگزاری نمایشگاه های تخصصی در محل نمایشگاه های بین المللی گرگان با شرط بازدید افراد محدود با دعوتنامه ممهور به مهر شبکه بهداشت گرگان و رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز خواهد بود، فعالیت های هنری، سینمایی، نمایشی و .... با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرهای زرد و سفید قابل اجرا می باشد و برگزاری نمازهای جماعت در دستگاه های اجرایی، ادارات و نهادهای در شهرهای قرمز همچنان ممنوع
میزان ابتلای کودکان به کرونا در گلستان افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،عبدالرضا فاضل بعدازظهر یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان ابتلای کودکان به کرونا در گلستان افزایش یافته است. وی افزود: یکی از دغدغه های ما در پیک کرونا تعداد بستری کودکان در گلستان است که هم اکنون 17 بیمار در بیمارستان طالقانی گرگان و 11 بیمار در گنبدکاووس بستری بوده و در مجموع 40 کودک کرونایی در سطح استان
استاندار گلستان: دستگاه های اجرایی باعث تجمع مردم نشوند؛ محدودیت های جدید ابلاغ می شود
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، هادی حق شناس ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه هفت شهرستان در وضعیت قرمز و هفت شهرستان دیگر در وضعیت زرد هستند و شهرستان با وضعیت سفید نداریم، لازم است تا مردم فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند. وی افزود: از مردم شریف استان گلستان تقاضا دارم بیرون از منزل ماسک بزنند، دستان خود را بشویند و
اعمال محدودیت ها برای شهرهای قرمز گلستان/ 600 هزار نفر جمعیت روستایی گلستان در وضعیت قرمز کرونا
کنند. حق شناس گفت: از مجموع رسانه ها درخواست داریم که در حوزه آگاهی بخشی به مردم فعالتر شوند و می توان از ظرفیت فضای مجازی و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی نیز استفاده کرد. وی افزود: خوشبختانه در گرگان مشکلات ما نسبت به شهرهای دیگر کمتر است چرا که پیک نخست در گرگان اتفاق افتاد و 57 درصد برحسب ایمنی گله ای مبتلا شدند. استاندار گلستان تاکید کرد
عدم رعایت فاصله گذاری و پروتکل ها، علت شیوع کرونا در استان گلستان است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در گلستان آخرین وضعیت کرونا در استان و تصمیمات جدید برای مقابله با آن بررسی شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان آخرین وضعیت کرونا در شهرستان های استان را اعلام کرد که بندرگز، گنبدکاووس، بندرترکمن، آق قلا، مراوه تپه، گالیکش و کلاله در وضعیت قرمز و گرگان، علی آباد کتول، رامیان، آزادشهر، مینودشت، کردکوی و گمیشان در
تعدیل پیک مصرف برق گلستان با تغییر ساعت کار ادارات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، علی اکبر نصیری ظهر امروز (یکشنبه یکم تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: درجه حرارات هوا افزایش پیدا کرده است و هفته گذشته و این هفته شاهد مصرف سه برابری برق نسبت به فصل زمستان بودیم. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: در زمستان 400 مگاوات مصرف برق در استان گلستان داریم و در حال حاضر مصرف برق در استان به
38 کودک مشکوک به کرونا در گلستان بستری هستند
دکتر عبدالرضا فاضل روز یکشنبه اظهار داشت: همچنین از زمان شیوع ویروس کووید 19 در استان تاکنون 6 کودک به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که همه آن ها دارای بیماری زمینه ای بودند. وی با اشاره به آغاز مرحله دوم شیوع کرونا در گلستان از مردم به خصوص ساکنان شرق استان که دارای بیشترین تعداد مبتلایان هستند خواست بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در انجام بهداشت فردی
900 هزار گلستانی در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند
بازار، بازار هفتگی، تفرجگاه ها، رستوران و تالارها در شهرستان های دارای وضعیت زرد شیوع کرونا را به فرمانداری ها اعلام کند. رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این جلسه با بیان این که شیوع پیک دوم ابتلا به کرونا از مناطق روستایی و شهرستان های شرق استان گزارش می شود گفت: شهرهای آق قلا، بندرگز، بندرترکمن، مراوه تپه، گنبدکاووس، گالیکش و کلاله وارد مرحله قرمز شیوع این بیماری شدند.
محدودیت های کرونایی به شهرهای قرمز گلستان برمی گردد
هادی حق شناس ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: در حال حاضر از یک میلیون جمعیت شهری استان، 300 هزار نفر و از حدود 900 هزار نفر جمعیت روستایی استان، 600 هزار نفر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند. وی افزود: در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار می گیرند، محدودیت های قبلی بازمی گردد؛ حتی شاید دوباره ورود و خروج در این شهرها کنترل شود. استاندار
75 درصد محدودیت های اسفندماه در گنبدکاووس اجرا شد
به گزارش خبرنگار مهر عبدالقدیر کریمی، ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا گلستان، اظهار کرد: از چند هفته اخیر شاهد روند افزایشی شیوع کرونا در گنبدکاووس بودیم که بلافاصله در ستاد استانی و شهرستانی محدودیت هایی اعمال شد. وی افزود: 70 الی 75 درصد محدودیت های اسفندماه دوباره در شهر گنبدکاووس اجرا می شود. کریمی تصریح کرد: با توجه به نگرانی های موجود، دوباره حساسیت زایی در
7تصمیم مهم برای احیای تالاب میانکاله و خلیج گرگان
جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، طی 4 ماه پس از مصوبه ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور نیز از دیگر مصوبات نشست بود. تدقیق مطالعات حد حریم و بستر تالاب میانکاله با حضور سازمان بنادر و دریانوردی، وزارت نیرو، استانداری گلستان، آب منطقه ای استان مازندران، ادارات حفاظت محیط زیست 2 استان مازندران و گلستان، ادارات منابع طبیعی 2 استان مازندران و گلستان و مشاور مطالعات حریم و بستر تالاب، در جلسه
900 هزار گلستانی در مناطقی با وضعیت قرمز زندگی می کنند
به گزارش خبرنگار مهر هادی حق شناس، ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا، اظهارکرد: 900 هزار نفر از جمعیت گلستان در شهرهایی با وضعیت قرمز قرار دارند که 50 درصد جمعیت استان را شامل می شود. وی افزود: از مردم تقاضا داریم که حتما از ماسک و دستکش استفاده کرده و فاصله های فیزیکی را رعایت کنند و در اجتماعات و اماکن شلوغ حاضر نشوند. حق شناس ادامه داد: دانشگاه علوم
وضعیت 7 شهر استان گلستان قرمز شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، ناهید جعفری ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: بر اساس آخرین بررسی ها از هفته گذشته تاکنون شهرستان های بندرگز، گنبدکاووس، بندرترکمن، آققلا، گالیکش، مراوهتپه و کلاله در وضیت قرمز کرونا قرار دارند که گالیکش و کلاله هفته گذشته در وضعیت زرد بودند. وی افزود: شهرستان های گرگان، علیآباد کتول، رامیان، آزادشهر، مینودشت، کردکوی و گمیشان در وضعیت زرد کرونا هستند در حالی که مراوه تپه هفته گذشته در وضعیت قرمز و کردکوی و گمیشان هفته گذشته در وضعیت سفید بودند. انتهای پیام/588/ ...
افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونایی گلستان به 7 شهر
عبدالرضا فاضل ظهر امروز در حاشیه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیگر شهرهای استان شامل گرگان، کردکوی، گمیشان، علی آبادکتول، مینودشت، آزادشهر و رامیان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند. وی بیان کرد: در
افزایش بیماران کرونایی از نیمه دوم خرداد در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، ناهید جعفری صبح امروز (یکشنبه یکم تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از نیمه دوم خرداد در برخی از شهرستان ها تقریبا میزان بستری بیماران با علائم ویروس کرونا افزایش پیدا کرده است. معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: برای تعیین وضعیت شهرها نسبت به ویروس کرونا فرمول جدیدی ارائه شده است و در طبقه بندی شهرستان ها
فرمول محاسبه وضعیت کرونا در شهرها تغییر کرد/ گلستان به سمت وضعیت قرمز می رود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عبدالرضا فاضل صبح امروز (یکشنبه یکم تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: 124 روز استان گلستان درگیر ویروس کرونا است و اتفاقات مختلفی در این ایام رقم خورد که باعث شده که فراز و نشیبی از میزان شیوع ویروس کرونا در استان داشته باشیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: سه هفته گذشته وضعیت آرامی در استان شاهد بودیم و
گلایه ساکنان چاله باغ گرگان از افت فشار برق و چند خبر کوتاه از گلستان
تعدادی از اهالی منطقه چاله باغ گرگان در تماس با خبرنگار ایرنا از افت فشار برق در ساعات پیک مصرف برق و وارد شدن خسارت به وسایل برقی در اثر نواسانات برق در این منطقه گلایه کردند. ** مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی گلستان پیش بینی کرد امسال از 5 هزار و 200 هکتار باغ های بارده هلوی استان 75 هزار تن از این محصول برداشت شود. ** فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گفت
نماز جماعت در مساجد شهرهای زرد خوزستان برپا می شود
استاندار خوزستان با بیان اینکه پیشنهادی در خصوص تعطیلی 28 روزه از سوی دانشگاه علوم پزشکی ارائه نشده است گفت: 8 شهرستان در وضعیت قرمز هستند و دیگر شهرهای استان در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند به همین دلیل مقرر شد مساجد در شهرهای زرد در وقت نمازهای جماعت با رعایت نکات بهداشتی باز شوند. به گزارش تابا ، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به بررسی وضعیت شهرستان
احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی به گلستان
حتمال افزایش شهرهای قرمز استان وجود دارد گفت: با توجه به تعطیلات هفته های گذشته، پیش بینی افزایش شیوع کرونا وجود داشت و ما هشدارهای لازم را داده بودیم. عبدالرضا فاضل ادامه داد : اگر مردم به هشدارهای توجه نکنند، محدودیت های اسفند ماه دوباره تکرار شود که تحمل آن برای مردم دستگاه ها، ادارات، مشاغل و اصناف دشوار است. وی افزود: پنج شهرستان گلستان در وضعیت قرمز هستند در حالی که در
اعلام محدودیت در شهرهای زرد و قرمز استان گلستان/ تغییر ساعات کاری در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یازدهمین جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به کرونا ویروس صبح امروز به ریاست هادی حق شناس استاندار گلستان در سالن اجتماعات استانداری با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در حال برگزاری است. در این جلسه مقرر شد تا صبح فردا دانشگاه علوم پزشکی گلستان پروت
کاهش 6 درجه ای دما در گلستان/ رگبار پراکنده پیش بینی می شود
محمود محمدقلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر سامانه کم فشار حرارتی در استان حاکم بوده و توقع داریم از بعدازظهر و شب جریانات مرطوب غرب و شمال غرب تقویت شود. رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان اضافه کرد: بنابراین در برخی از ساعات امشب و صبح فردا افزایش ابر در نقاط کوهستانی و احتمال رگبار پراکنده به همراه رعد و برق پیش بینی می شود. وی افزود