سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۳

30 درصد پورتفوی بیمه های خراسان شمالی از استان خارج می شود

بجنورد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی بیمه های خراسان شمالی گفت: در حال حاضر30 درصد پورتفوی (سبد دارایی ها) بیمه ها از استان خارج می شود که این امر بزرگترین ضربه را به اشتغال این بخش وارد می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)