دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایران اکونومیست ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۵

ورود شورای شهر به پرونده باغ برره

محمد سالاری در صحن شورای شهر تهران درباره معضلات و مشکلات منطقه 2 تهران اظهار داشت: تعدادی از شهرک ها در این منطقه با چندین بلوک و با کاربری مسکونی همه یک کد نوسازی دارند که این مسأله را من از دوره چهارم شورا پیگیری کردم که شهرداری تهران آن زمان قول داد که مشکل برطرف می شود ولی هنوز این معضل برای برخی از شهرک ها وجود دارد. وی با بیان اینکه هر شهرک چندین بلوک دارد و هر کدام باید بتوانند به صورت جداگانه پایان کار داشته باشند، گفت: این مسأله باید توسط شهرداری تهران مورد توجه قرار گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)