سایر منابع:
سایر خبرها
خوابگاه های دانشجویی قدیمی که چشم به دست خیرین دوخته اند
وسیله دانشگاه ها و کمبود منابع مالی باز می گردد که مانع نخست، ممنوعیت ساخت خوابگاه به وسیله دانشگاه ها در برنامه ششم لغو شد. دولت، بخش غیردولتی و صندوق رفاه، دانشگاه ها و خیرین در ساخت خوابگاه ها صاحب نقش هستند. خیرین حامی دانشجویان اواخر تیر ماه سال جاری نیز نشست مجازی خیرین آموزش عالی کشور با موضوع طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی برگزار شد که در این نشست، 30 میلیارد تومان
ارائه تسهیلات 3000 میلیارد ریالی برای تکمیل خوابگاه های نیمه تمام
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، رحمان خدابنده لو، مدیر کل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از ارایه تسهیلات سه هزار میلیارد ریالی بانک رفاه جهت تکمیل و ساخت خوابگاه های نیمه تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد. وی با اشاره به نشست برگزار شده با مدیرعامل بانک رفاه، گفت: در این نشست که با حضور سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت
آخرین فرصت ثبت تقاضای خوابگاه دانشجویان علوم پزشکی اصفهان
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشجویان متقاضی خوابگاه در سال تحصیلی 1400-1399 تا 10 تیرماه 99 فرصت دارند ضمن مراجعه به آدرس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، نسبت به تکمیل فرم درخواست سکونت در خوابگاه اقدام کنند. شماره اتاق انتخاب شده توسط متقاضی در موقع ثبت نام فرضی است و تاریخ توزیع فرم های تعیین هم اتاقی متعاقبا اعلام می شود
وزیر علوم در نشست مجازی با خیرین آموزش عالی اعلام کرد: تکمیل 460 هزار متر مربع از فضاهای دانشگاهی با کمک ...
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مجازی خیرین آموزش عالی اعلام کرد: در حوزه خدمات رفاهی 460 هزار متر مربع فضاهای آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی در دانشگاه ها توسط خیرین تکمیل شده و قرار است 355 هزار متر مربع نیز از فضاهای دانشکده ها، رفاهی و آموزشی نیز تکمیل شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این نشست که صبح امروز (دوشنبه) در
100 اتاق خوابگاه دانشگاه شریف تعمیر و تجهیز اساسی می شود/برآورد هزینه 35 میلیون تومانی برای هر اتاق
محمود فتوحی فیروزآباد رئیس دانشگاه شریف در گفت گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره نتیجه نشست مجازی اخیر خیرین آموزش عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که با حضور روسای دانشگاه ها و معاونان وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور خیرین حوزه علم و فناوری برگزار شد، مسائل مختلفی در حوزه خدمات خوابگاهی مطرح شد. وی گفت: بحث اصلی جلسه عمدتا به تعمیرات
افزایش همکاری های قرارگاه خاتم الانبیاء با دانشگاه علوم پزشکی گیلان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، صبح امروز پنجشنبه؛ نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مدیران فنی و معاونین اجرایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در بخش ابنیه بیمارستانی ، با محوریت آغاز فاز مطالعاتی، طراحی و احداث چندین طرح عمرانی بزرگ حوزه سلامت گیلان برگزار شد. دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست مشترک ضمن تشکر
تعمیر خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران آغاز شد
محدودی از آنها مخصوص دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد است که در حال حاضر برای انجام کار های خود از قبیل جمع آوری داده ها و ... در خوابگاه ها ساکن هستند. حبیبا با اشاره به مخارج تعمیر خوابگاه ها تصریح کرد: در حال حاضر وزارت علوم، پولی بابت تعمیرات خوابگاه ها در اختیار ما قرار نداده است. براین اساس تا هر میزانی که به دانشگاه تهران پول اختصاص داده شود برای تعمیرات از آن مبلغ استفاده
اختصاص 822 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات دانشگاه ها
محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رسیدگی به وضعیت خوابگاه ها در فصل تابستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان تعداد دانشجویان در خوابگاه کم است مصوبه ای را در خصوص تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات خوابگاه ها به دانشگاه ها ارائه دادیم. او افزود: شیوع ویروس کرونا و ادامه تحصیل
آغاز اجرای پروژه های درمانی با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در گیلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، امیر نورمحمدی امروز(پنج شنبه، 5 تیر) در نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و معاونین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اظهارکرد: امیدواریم با ورود قرارگاه خاتم شاهد افزایش فضای درمانی در گیلان باشیم. مدیر پروژه های بیمارستانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه با همکاری های صورت گرفته خوشبختانه چندین بیمارستان بزرگ را در کشور احداث
آمادگی قرارگاه خاتم برای اجرای طرح های زیرساختی و عام المنفعه در گیلان
در استان و اجرای طرح های اولویت دار، عام المنفعه و زیر ساختی خبر داد. در ادامه این نشست ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیاز فعلی مراکز بهداشتی و درمانی استان برای توسعه را 200 هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: تجدید بنای بیمارستانهای پورسینا و رازی، تکمیل دانشکده ی پزشکی، احداث یک بیمارستان 800 تختخوابی و یک بیمارستان 160 تختخوابی ویژه اعصاب و روان در مرکز استان و ساخت یک ستاد مرکزی حوزه آموزش و سالن همایش ها، بخشی از طرح های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی در جهت جلب مشارکت و تعامل با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ست و برای این طرح ها هزار و 500 میلیارد تومان هزینه برآورد شده است. ...
افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی میبد تا پایان سال
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، فرماندار میبد با اشاره به همراهی خوب خیرین میبد در پیشبرد طرح های بهداشت و درمان گفت: در این نشست توافق شد فاز اول بخش اورژانس بیمارستان که در زیربنای 500 مترمربع و با دو میلیارد تومان اعتبار دولتی با 70 درصد پیشرفت در حال احداث است تا شهریورماه بهره برداری شود. حسین فلاح افزود: فاز یک طرح توسعه بیمارستان هم که شامل چندین بخش است و خیرین تاکنون با
گیلان| رویکرد جدید قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) تکمیل زیرساخت های درمانی کشور است
/> مدیر پروژه های بیمارستانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ورود این مجموعه جهت اجرای طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را متذکر شد و با بیان اینکه پروژه ها باید اولویت بندی شوند ابراز داشت: طرح های احداث، توسعه و بهسازی چندین بیمارستان توسط علوم پزشکی گیلان در دست اقدام است که باید طبق توان مالی اولویت بندی شوند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با ابراز خرسندی از مشارکت
بهره برداری از درمانگاه 3 میلیاردی آستارا در روزهای آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سید جواد موسوی امروز در نشست مشترک با فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: CT اسکن بیمارستان شهید بهشتی و ساختمان جدید درمانگاه تخصصی شهرستان آستارا در روزهای آینده با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به بهره برداری می رسد. وی مساحت ساختمان جدید درمانگاه تخصصی شهرستان آستارا را 500 مترمربع در دوطبقه در محوطه شبکه بهداشت و درمان این
بررسی برنامه ریزی ترم جدید دانشگاه ها به تفکیک مناطق هشتگانه
های استان تهران و البرز ) درباره نحوه برگزاری ترم تحصیلی آینده اظهار کرد: در جلساتی که با دانشگاه های منطقه یک داشتیم، تا این لحظه تصمیم بر این است که امتحانات به صورت مجازی برگزار شود و البته در صدد هستیم در صورت امکان کلاس های عملی را هم به صورت مجازی برگزار کنیم. بازگشایی خوابگاه ها محدود و موردی است وی با اشاره به اینکه خوابگاه ها در ترم آینده به صورت موردی و محدود
گردانندگان سایت های تقلب امتحانی به پلیس فتا معرفی می شوند
/> وی در خصوص بررسی سلامت دانشجویان خوابگاهی از نظر ابتلا به کرونا گفت: غربالگری و تست مربوطه در نخستین حضور دانشجویان در خوابگاه و دانشگاه انجام می شود. پس از انجام این تست به دانشجویان بیمار که دچار کرونا باشند، توصیه می شود که حضور فیزیکی در خوابگاه و دانشگاه نداشته باشند. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: ضمن اینکه پس از غربالگری اولیه به دانشجویان سالم توصیه می شود که دیگر به
460 هزار متر مربع فضای رفاهی توسط خیرین آموزش عالی احداث شده است
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در نشست خیرین آموزش عالی کشور که در وزارت علوم برگزار شد، گفت: در فضای فعلی کشور مردم خاطرات خوبی از خیرین حوزه تعلیم و تربیت دارند. پیشتازانی در حوزه مدرسه سازی حضور داشتند به طوری که مرحوم حافظی خیر مدرسه ساز خاطره خوبی در ذهن مردم به جا گذاشت. وی افزود: دانشگاه های ما نیز قبل از انقلاب و بعد از
دانشجویان از 15 شهریور به صورت چرخشی از خوابگاه ها استفاده کنند
ریزی وزارت علوم برای سال تحصیلی آینده، تاکید رییس جمهوری مبنی بر کلاس و خوابگاه خلوت است. طرح اصلی وزارت علوم، حضور نداشتن همه دانشجویان در محیط خوابگاه و دانشگاه است و باید به گونه ای عمل می کنیم که تعداد کمتری از دانشجویان در کلاس ها حضور داشته باشند. رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: استفاده از 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها برای این امر مطلوب است و به طور طبیعی همه دانشجویان در یک زمان
سال تحصیلی نودانشجویان از اول آبان آغاز می شود
الکترونیکی در آئین نامه های آموزشی وزارت علوم ورود پیدا می کنند. اجرای خوابگاه و کلاس خلوت توسط دانشگاه ها وی درباره چگونگی حضور دانشجویان در خوابگاه و کلاس های درس نیز گفت: بازگشایی خوابگاه ها و برگزاری کلاس ها نیز به امکانات دانشگاه ها بستگی دارد که چه تعداد دانشجو را به صورت حضوری بپذیرند، خود دانشگاه ها در این زمینه برنامه ریزی کرده و اجرا می کنند. خاکی صدیق با
دومین نشست مجازی ستاد خیرین وزارت علوم
اردیبهشت ماه سال جاری در محل ستاد خیرین وزارت علوم برگزار شده بود و در این نشست بر سهم 40 درصدی صندوق رفاه دانشجویان در ارتقای سرا های دانشجویی و احداث 100 کارگاه به منظور اشتغالزایی دانشجویان در خوابگاه ها تاکید شد. نشست دوم با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان، روسای دانشگاه ها و جمعی از خیرین در حال برگزاری است. این نشست جلسه همفکری خیرین و وزارت علوم برای ارتقای
ارتقای سطح کیفی خوابگاه های دانشجویی؛ از اولویت های اصلی وزارت علوم/ پرداخت 344 میلیارد تومان تسهیلات و ...
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این نشست که صبح امروز (دوشنبه) با حضور وزیر علوم، دبیرستاد خیرین آموزش عالی و تعدادی از خیرین آموزش عالی که به صورت حضوری و مجازی با موضوع طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی، در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، دکتر صدیقی با بیان اینکه استفاده از خوابگاه مطلوب، فرصتی مناسب برای اجرای عدالت آموزش در کشور است و هیچ دانشجویی نباید به خاطر مشکلات
آغاز سال تحصیلی دانشجویان نوورود قبل از پایان مهرماه
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال تحصیلی دانشجویان نوورود قبل از پایان مهرماه آغاز می شود. منصور غلامی روز دوشنبه در حاشیه نشست خیرین آموزش عالی در وزارت علوم با اشاره به شروع سال تحصیلی از 15 شهریورماه اظهار داشت: با توجه به اینکه اواخر ترم تحصیلی جاری هستیم و باقی مانده آن به صورت مجازی در حال برگزاری است، امسال ترم تابستانی نداشتیم. وی گفت: با توجه به تاخیر افتادن زمان برگزاری
نباید از معرفی خیرین آموزش عالی غفلت شود
داریم. غلامی خاطرنشان کرد: در حوزه خیرین کار اساسی و تاثیرگذار شده است. در حوزه خدماتی که خیرین داشتند نزدیک به 460 هزار مترمربع فضاهای آموزشی، کمک آموزشی و خوابگاه های رفاهی را در دانشگاه تکمیل کردیم و حدود 355 هزار مترمربع در حال ساخت و تکمیل است. وی گفت: سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویان با همکاری دانشگاه ها برای تکمیل و تعمیر خوابگاه هایی که برای شروع سال تحصیلی باید فعال شوند، به دنبال استانداردسازی فضای حضور دانشجویان هستند.
درس آشنایی با دفاع مقدس ویژه دانشجویان علوم پزشکی رونمایی می شود
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج استادان، اولین جلسه کمیته امور دانشگاهی چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور نمایندگانی از معاونت آموزشی، معاونت تحقیقات و فناوری، معاونت دانشجویی- فرهنگی، صندوق رفاه دانشجویان علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در دفتر معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد. امیر احمد اخوان معاون
آزمایش کرونا از دانشجویان خوابگاه های علوم پزشکی گرفته شد
به گزارش روز سه شنبه معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: تقریبا تمام دانشگاه های علوم پزشکی برای اطمینان از سلامتی دانشجویانی که پیش از این در خوابگاه ها نبودند و به خوابگاه بازگشتندآزمایش کرونا گرفتند. وی افزود: در میان دانشجویانی که به خوابگاه ها بازگشتند، افرادی بدون علامت بودند اما تست کرونای آنها مثبت شده است. موارد حاد تاکنون نداشته ایم و گروهی
سامانه خیرین دانشگاهی افتتاح شد
به گزارش خبرنگار مهر ، نشست خیرین آموزش عالی صبح امروز با حضور منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، خیرین دانشگاهی و برخی از معاونان وزیر علوم و روسای دانشگاه ها به صورت حضوری و مجازی در وزارت علوم برگزار شد. مجتبی صدیقی رئیس سازمان اموردانشجویان در این جلسه گفت: یکی از موضوعاتی که صندوق رفاه دانشجویان آن را پیگیری می کند شفافیت در انجام هزینه های خیرین است. وی ادامه داد
آغاز تخلیه خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت از امروز
به گزارش ایسنا، با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و ضرورت انجام مقاوم سازی خوابگاه های دانشجویی و شروع تعمیرات، دانشجویانی که در مراکز خوابگاهی دانشگاه علم و صنعت سکونت داشتند از امروز سه شنبه سوم تیر ماه 98 می توانند نسبت به تخلیه وسائل و تحویل اتاق خود اقدام کنند. همچنین دانشجویان ساکن خوابگاه تا 11 تیر ماه فرصت دارند برای تحویل اتاق ها و تخلیه وسایل خود به واحدهای خوابگاهی دانشگاه
تکمیل تخلیه خوابگاه های دانشگاه تهران بعد از امتحانات/ اولویت اسکان با دانشجویان ملزم به حضور است
وضعیت تخلیه خوابگاه های دانشگاه تهران را پیگیری کرده است. سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که با توجه به تاکید سازمان امور دانشجویان بر تخلیه خوابگاه ها توسط دانشجویان برای اسکان دانشجویان ضروری، شرایط در این زمینه در دانشگاه تهران فراهم است؟ گفت: در این زمینه مشکلی نداریم و با موضوع خوابگاه های خالی نشده مواجه نیستیم. وی
پنج طرح عمرانی در دانشگاه سمنان در دست احداث است
به گزارش مرآت ، مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان در حاشیه بازدید معاون امور عمرانی استاندار سمنان از دانشگاه سمنان و با بیان اینکه در زمان حاضر، پنج طرح عمرانی در دانشگاه در دست احداث است، گفت: این طرح ها با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد ریال در حال ساخت هستند و به زودی شاهد بهره برداری از آن ها باشیم. او افزود: بر اساس برآورد های انجام شده تا پایان ساخت سالن همایش ها یا آمفی تئاتر