دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۰۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۸

بدون پروانه برج می شوند؛ بدون پایان کار، افتتاح

مجیدجباری- خبر نگار ساختمان های بدون پروانه ساخت در شهر جولان می دهند و هرروز تعدادشان بیشتر می شود. بناهایی که عموما تحت مالکیت افراد صاحب نفوذ و به شیوه باری به هر جهت در چهارگوشه تهران قد می کشند تا شاید بعداز ساخت و پرداخت جریمه پایان کار بگیرند. حال این سؤال در ذهن شهروندان شکل می گیرد که بناهایی با این اندازه چگونه می توانند برخلاف ضوابط احداث شوند اما آنها گاهی برای گرفتن پروانه ساخت یا پایان کار مدام در راهروهای اداری رفت وآمد می کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)